Gå til innhold

så lenge klarte jeg å stagge nysgjerrigheten... vil noen ta en ny titt? ser seff tilbake om dere vil ;)

Anbefalte innlegg

nå har jeg kommet meg litt forbi skuffelsen fra siste forsøk...

kan dere se når dere får opp graviditet på meg?

hvis dere ser med kort, så får dere sikkert opp masse feiringskort nå.. har fått en ny baby i familen...

jeg er født 03.11.83

får dere opp noe mer rundt meg? så skriv det gjerne ned :)

God helg! klem til dere alle!

Fortsetter under...

Gjest Løvemusene

Jeg har lagt vekk kortene! Men magefølelsen min sa september til meg først, og klart gutt... emm, to gutter??!

Gjerne se tilbake, er på tredje dag med spray nå :)

Masse lykke til, og stor klem.

Håper du har det bra om dagen <3

Heisann :)

Får inn positiv energi for deg denne gangen... men mulig det er dine forventninger jeg får inn?

får inn gode nyheter din vei om ca 3 mnd...

Ja.. litt vag.. men føler kanskje det ikke er helt bestemt enda når du skal få din etterlengtede skatt...

Tusen takk for at du så på meg <3 og masse lykke til med forsøket ditt!!

Annonse

Ok, har lagt ut flere, men ingen som svarer desverre

da er det ikke sikkert at man får opp noe på deg da.. jeg spår ikke så ofte her..det tar mye enrgi fra meg... derfor bare noen "røsk" innimellom...

Gjest Løvemusene

Hei igjen Adine, får jeg plage deg igjen?

Jeg ser ikke helt at du kommer til å bytte jobb nå, ikke før etter graviditeten og fødslen, ser økonomisk trygghet rundt deg nå.

Hei igjen Adine, får jeg plage deg igjen?

Jeg ser ikke helt at du kommer til å bytte jobb nå, ikke før etter graviditeten og fødslen, ser økonomisk trygghet rundt deg nå.

takk :) jeg kommer nok ikke til å søke.. men er litt fristet innimellom ;) du plager meg da ikke :P vil jobbe nærmere hjemme mitt!

Annonse

er det som har vært planen siden vi starta å prøve å få barn for 3 1/2 år siden... men nå begynner jeg bli litt lei av at ikke noe skjer liksom... men jeg trives på jobben min, men kan ikke se for meg at jeg blir der i all tid... :P

hei kjære adine..

jeg får opp august veldig sterkt på deg nå..ang graviditet..aldri fått det inn så sterktpå deg før..ser du får en liten gutt..

dette går bra vennen...

klem

Hm... Akkurat nå fikk jeg opp juli/august.. Men så har jeg jo en greie for september og deg og da!! Kommer svakt opp det og.. Kan være noe annet hyggelig som kommer da og. Får ikke opp noe skifte ang jobb nå. Men jeg ser at du skifter beite etterhvert! :) ser fortsatt 2 barn på deg! En gutt og ei jente! :) skal dere ha et forsøk til snart? Du må jo gjerne se igjen.. Ser du fortsatt graviditet i juli? Endelig helt ferdig med spontanaborter og blødninger. HCG er nesten ute av kroppen nå.. Så vidt jeg kunne skimte streken i dag! Veldig godt å legge dette bak meg nå!! Ser du om det tar lang tid før mensen dukker opp igjen? God og varm klem!!

Hm... Akkurat nå fikk jeg opp juli/august.. Men så har jeg jo en greie for september og deg og da!! Kommer svakt opp det og.. Kan være noe annet hyggelig som kommer da og. Får ikke opp noe skifte ang jobb nå. Men jeg ser at du skifter beite etterhvert! :) ser fortsatt 2 barn på deg! En gutt og ei jente! :) skal dere ha et forsøk til snart? Du må jo gjerne se igjen.. Ser du fortsatt graviditet i juli? Endelig helt ferdig med spontanaborter og blødninger. HCG er nesten ute av kroppen nå.. Så vidt jeg kunne skimte streken i dag! Veldig godt å legge dette bak meg nå!! Ser du om det tar lang tid før mensen dukker opp igjen? God og varm klem!!

Hei :) kanskje september blir mndjeg får se babyens hjerte banke på ultralyd :P å håper det skjer snart! Jeg er ferdig med å vente nå!!

la kort på deg 2 ganger, og fikk ikke opp graviditet... men noe roper juli mot meg.. kanskje det blir termin i juli på deg? du skal ihvertfall få ei jente! Det er jeg helt sikker på! Sorry at det ble litt rotete.. kanskje korta ikke har bestemt hvordan fremtiden din blir enda, pga denne spontanaborten... godt å høre at den er over!!! Håper deg går bra med deg.

stor klem!

Tusen takk for svar snuppa!! Vi begynner å prøve skikkelig etter neste mens. Vi ha helt optimale forhold i livmoren før vi prøver igjen! Har god magefølelse da. Jeg blir nok gravid igjen! :) gleder meg litt til å da en skikkelig prøvetid igjen. Det er jo så spennende!! :)

Tusen takk for svar snuppa!! Vi begynner å prøve skikkelig etter neste mens. Vi ha helt optimale forhold i livmoren før vi prøver igjen! Har god magefølelse da. Jeg blir nok gravid igjen! :) gleder meg litt til å da en skikkelig prøvetid igjen. Det er jo så spennende!! :)

det er ikke like spennde etter 3 og 1/2 år...

men skjønner at du gleder deg da :P

Etter 3,5 år er det ikke gøy!! Da er man utslitt psykisk og fysisk!! :( men jeg sender deg mange gode klemmer og masse positiv energi sendes din vei!!! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...