KCJ Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Sitter i sofaen med vesla på 2 mnd i dag. Legger henne ned på silketeppe (faen ta meg)! Så er hun så glad og fornøyd å veiver og sparker med beina. Klarer så å sparke seg ut av sofaen. Hun tok salto og slo beina i bordet og landet på hode i gulvet Ikke et eneste kny kom det fra henne ikke så mye som en liten tåre Stillhet er det værste vet jeg.... Tok henne opp å hun ga god kontakt men vi dro på legevakten. Legen undersøkte henne og ba meg vekke henne hver time i et døgn. Og selvsagt se om hun er kvalm eller veldig trøtt... Men hun sover jo støtt uansett den ungen så jeg aner jo ikke hva jeg skal se etter.... Jeg har så vondt i mammahjerte, og er tørr i øya etter å ha sittet å nistirret på henne i hele dag når hun sover er hun som seg selv og kommer med kny og spark. Hun sovnet på fanget... jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal vurdere dette jeg er alene også så han ingen å klage til ... hehe
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Det var et uhell, slikt skjer.. Hendte her når gutten var 3 mnd første gangen. Om hun er kvalm, så får hun kanskje litt hvitt eller grønnt skjær i ansiktet, gulper unormalt mye etter mat, kan komme brekningslyder. Var hvertfall det vi fikk beskjed om å se etter når vi sto i situasjonen, om hun er trøtt, så gjelder det vel om hun vil sove mye oftere enn hun pleier. Det går bra vet du, og om hun så er noe kvalm/trøtt, så går det også over. Om kort tid er det hele totalt glemt for hennes sin del. Tillat deg selv å føle synd på henne og trist på egene viere i dag, og legg det hele bak deg i morgen og start dagen med et smil
KCJ Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2012 Ja hun er lett å vekke, men sover mye.. men hun er jo et sovebarn også :S stakkar gullet mitt Gir god kontakt når jeg vekker henne... skal ha henne inni bh`n min i dag.. hehe.... Er tid for mat så da skal jeg se det ann litt.... Huff.... gud å vondt jeg har av henne... er nesten så jeg tror det er jeg som har vært utfor en ulykke ;S hehe...
RødRev Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Huff Føler med deg! Småen her på 7,5 mnd falt ned fra sengen vår for noen dager siden. Mannen sovnet ved siden av han, mens jeg var på do. Han bedyret før jeg gikk at han var våken. Heldigvis hadde jeg instinktivt skjøvet en pute ved siden av sengen, men småen smalt først hodet sitt i nattbordsskuffen. Det gikk imidlertid helt fint! Forstår godt at du er kjempelei deg og bekymret. Men det går nok bra! Stor klem
Pix Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Jeg gjorde det med min lille også. 6 uker gammel tok jeg tak i bilsete og skulle gå ut, hadde glemt selen og setet vippet fremover! Hun fløy ut og rett på ansiktet i gulvet. Har aldri hatt det så forferdelig. Var heldigvis ikke langt ned og gulvet var mykt. Men uansett! Verste jeg noengang har opplevd. Men ulykker skjer. Vi er trøtte og prøver så godt vi bare kan!
Tosta <3 Skrevet 11. mai 2012 #6 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Hei KCJ! Sjeldent man leser her inne om sånne ting som er skjedd så var nesten litt "ekkelt" å komme inn her nå å se at det samme har skjedd hos dere idag. Frøkna mi på 10 mnd klarte i dag og stupe ut av badebalja og med hodet rett i flisene! Alt skjedd så fort,og man føler seg ubrukelIg når noe sånn skjer! Har og snakket med legevakten og må våkne henne jevnlig i natt! Tenker på deg,og lykke til i natt! Endret 11. mai 2012 av Tosta <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå