Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut Spm alle har fått ul når de er 18-19 uker,jeg har fått den dagen jeg er 20 fullgåtte. Har det noe å si?(annet enn at det er lenger å vente for stakkars meg) burde jeg prøve å gå den tidligere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var når jeg var 19+3. Fikk beskjed om at i Stavanger så tar de inn mellom uke 19 og 21, men jeg syns det er sent jeg da, ville helst hatt før 19 uker. Trodde egentlig uke 17-19 var vanlig. Men jeg tror ikke det gjør noe da, de ser vel like bra. De hadde vel ikke tatt inn så sent hvis det var FOR sent, tenker jeg.

Skrevet

Jeg hører også til i Stavanger og trodde at en skulle ha UL i uke 17-19. Men har også fått innkalling i uke 19. Me førstemann hadde jeg i uke 18, men det er snart 5 år siden, men andremann var jeg 20+2 (husker det godt fordi det er en dag over hallveis). Synes ogsså at det er "sent" (les lenge å vente), men regner med at SUS har kontrollen.

Skrevet

Jeg er også fra Stavanger, og har ikke fått UL før i uke 22. Så synes det er kjempe lenge å vente. Er jo så spent på hva som skjuler seg der inne. Og når jeg ser folk som er mindre på vei enn meg selv som har vært på ultralyd allerede, så blir jeg litt småsjalu :P

Skrevet

vi er fler som må veeeeente er fra gjøvik så er ikke bare i og rundt stavanger dere må vente.. har fått ulyd på dsagen uke 20 .... eeeer leeenge å veeente men vi får smøre oss med tolmodighet ... og tenke at da er babyeb større mer utviklet og mer å se .. ;)

Skrevet

vi er fler som må veeeeente er fra gjøvik så er ikke bare i og rundt stavanger dere må vente.. har fått ulyd på dsagen uke 20 .... eeeer leeenge å veeente men vi får smøre oss med tolmodighet ... og tenke at da er babyeb større mer utviklet og mer å se .. ;)

hmm jeg er fra gjøvik...håper jeg slipper vente like lenge.
Skrevet

Jeg har fått ul 20+1, er fra Kristiansand

Skrevet

hvilken uke er du i???? kan ha noe å si at det var 6!!!! uker vente tid for lege time så fikk ikke time der før jeg var i uke 12+3 ... og aner en treghet hos legen før henvisning ble sent... så... håpe du slipper vente så lenge -jeg har byttet fast lege ... tror det er på tide med noe nytt :)

Skrevet

hvilken uke er du i???? kan ha noe å si at det var 6!!!! uker vente tid for lege time så fikk ikke time der før jeg var i uke 12+3 ... og aner en treghet hos legen før henvisning ble sent... så... håpe du slipper vente så lenge -jeg har byttet fast lege ... tror det er på tide med noe nytt :)

er mange trege leger..Legen min er en av dem.Siden jeg er 38 år når barnet blir født skal jeg ta duotest, og legen min hadde aldri hørt om det..er ganske ille når jeg måtte forklare han hva duotest gikk ut på..Er egentlig ikke så ille for min del om jeg må vente med UL til uke 20 siden jeg får ul rundt uke 12 pga den Duotesten.
Skrevet

Jeg skal på tirsdag, da er jeg 19+6 og det synes jeg er sent!

Skrevet

Jeg får ul den 22 mai og vil være 19+4.

Skrevet

jeg fikk også i uke 20 fra Oslo.Synes det er seint,jeg..

Skrevet

Mars78: hvor skal du føde, jeg skal på ahus.

Skrevet

Jeg hadde 20+3 på Ahus.Gikk fint det og man kan ta ul så sent.Det er vel til uke 21-22 de opererer med der.

Det som er kjedelig når man får sent er ventinga..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...