Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Ele:) siden vi er i samme situasjon så lurer jeg på din erfaring om den økonomiske delen siden vi mistet egga våre. Jeg betalte overkant av 700,- for ovitrelle i dag, får jeg tilbake de pengene på st olavs eller hvordan fungerer dette? Og hva med crinone eller lutinus som vi får der? Har du hørt noe om dette??

Hvordan går det forresten? Fått vi når du skal ha insett?:))

Jeg skal ha uttak mandag:)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143936026-ele-ta-en-titt-hit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ele:) siden vi er i samme situasjon så lurer jeg på din erfaring om den økonomiske delen siden vi mistet egga våre. Jeg betalte overkant av 700,- for ovitrelle i dag, får jeg tilbake de pengene på st olavs eller hvordan fungerer dette? Og hva med crinone eller lutinus som vi får der? Har du hørt noe om dette??

Hvordan går det forresten? Fått vi når du skal ha insett?:))

Jeg skal ha uttak mandag:)))

Heeeeij!

Først av alt: så morsomt å bli "ropt på", har jeg aldri blitt før! ;)

Jeg henta ut elonva og cetrotide til 8000 her på mandag, og det må betales selv som før ja. Så blir det vel slik at når forsøket er ferdig får vi tilbake etter vi sender inn til Helfo som ved tidligere forsøk. Tror eneste forskjellen blir at vi ikke får regning fra st olavs på 1500 som vi bruker å få.

Jeg vet ikke uttak enda, har ultralyd mandag, men etter som det har gått før tipper jeg at det blIr tatt ut 18. Og forhåpentligvis satt inn 21.

Jeg er egentlig mer bekymra denne gangen, stoler ikke helt på prosessen om du skjønner? Når noe jeg tok som en selvfølge at gikk bra sist ikke gjorde det, hva slags uforutsette ting kan dukke opp da?

Dessuten er jeg egentlig nokså bitter enda også, fått beskjed om at det er veldig lite sannsynlig at dette forsøket blir så bra som forrige, legene mente vi hadde veldig flaks da...

jaaa ikke sant:)

så du betalte 8000,-, og får igjen hele beløpet ja? jeg fikk medesinen sendt på dør, og har ikke betalt. Jeg forstod det slik at alt av medesiner skulle bli dekt og insemineringen? på fakturaen stod det kun mange xxxxxxxxxxx tror ikke at vi skal betale noe som helst. Visst ikke blir jeg forb....da har vi jo tapt masse penger også.......Derfor ble jeg overasket i dag at jeg måtte legge ut 700 for eggløsningssprøyta...og siden hele denne prosessen er veldig dyr så har jeg nok penger til hotell, reise og mat MEN ikke til å legge ut progesteron støtte til over 1000lappen, dette blir 1800,- mer enn jeg har regnet ut dette skulle koste(siden jeg trodde jeg fikk det gratis, at det var en beskjed hos apoteket at jeg ikke skulle betale for den) sukk.....så jeg er bekyret om jeg må betale dette selv. sist eggløsningssprøyte var pregnyl og den var mye billigere kun 134,- iriiriterer meg at det ødelagte forsøket skaper økonomiske problemer....:s Jeg rakk akkurat ikke å ringe dem i dag, kom på å åringe 15 min etter stenge tid. så her sitter jeg å grubler......

ja kjedelig for deg at du fikk DEN gode egguthentingen -frys og må miste alle, 8 egg er maaaange egg...uerstatlig! det føles som et svik, en kan jo begynne å lure ja....jeg er også mye mer redd denne gangen ....sist var jeg veldig poistiv og nervøs....nå er jeg bare redd . Er spent å høre om resultatet ditt, håper på et nytt mirakel.

Jeg hadde 10 eggposer, så får sikkert mindre egg en sist. håper på mange gode egg for oss begge. spennende , jeg har også tatt aku så er veldig spent om det klaffer denne gangen......

surrehodet som jeg er da så maila jeg fra til min akupunktør at UL gikk bra og at jeg skulle ha uttak man og insett fre, skjønte ingenting når hun skulle fikse en ny akutør nært st olavs til meg på fredag i trondheim., da hadde jeg skrevet feil -siden insett er onsdag....gjør meg ikke mindre stresset:s jajaaaa.....det må da gå bra til slutt....hehe:)

Ellers da? går det bra? bivirkninger? go helg til deg ele:)

Jeg skjønner godt hva du mener når du sier du var positiv og nervøs sist og bare redd nå, jeg har det ganske likt, får ikke puste noe særlig før etter befruktningsresultatet foreligger tror jeg.

Det er veldig surt å må legge ut for medisiner igjen, er jo snakk om langt over 10 000, til å bli irritert av! Vi bor i nærheta da, så ingen utgifter på overnatting i det minste... Hvor langt unna bor dere?

Ellers begynte jeg må sprøyter på mandag, så kjenner ikke så mye annet enn litt trykk i eggstokkene enda! Altså, bortsett fra panikken da.... :P

Hvilken tid har du time på mandag da? Jeg har ultralyd kl halv 11 :)

Godt å prate med noen som forstår. Ikke enkelt dette her....er det ikke det ene så er det det andre:/ forbanna utgifter!! Bra dere bor i nærheten da , sparer mye på det ja:) jeg bur 3 timer unna, laaangt!!!

Jeg gleder meg til onsdagskveld når jeg har kommet hjem og er ferdig, hvertfall for denne gang.....lei av medesinering nå ja.....men er uanz letta for at UL gikk bra:) jeg skal ha uttak kl 10.30 , så da sitter vi i stolen samtidig:) hehe , kommer jeg til å tenke på deg:). Jeg heier på oss!!!!!:))))

Oioioi, da sitter vi sikkert på venterommet samtidig i morgen!! Du er sikkert hun som er lykkelig dopa på Vival og ultraspent!! Hihi... Om du har lyst til å hilse på meg i det ekte liv er jeg hun høye med lyst langt hår og markerte, brune briller som sitter å ser rundt meg å lurer på hvilken en du er... ;)

Annonse

Annonse

Ok, jeg vet ikke om det var deg jeg så , jeg var litt beskjeden der jeg satt, var så mange folk der. Det gikk bra, fikk ut 11 egg ( men fikk ut 18 sist gang:/) da jeg la meg i stolen å de begynte å gjør klart begynte jeg å gråte, hulket til jeg var ferdig. Ikke pga smertene , men fordi det var en stor påkjenning siden de ødla egga mine sist. Jeg kjente jeg allerede ble sint på sykepleieren som snakker om at de få ødelagt egga var sånt som kunne skje, det var som en pytt pytt vi prøver igjen, ingen big deal svar fra hun. Det hjalp ikke meg når jeg skulle begynne på nytt å ta ut egg. Jeg var veldig trist denne gangen her, hadde ikke kontroll på følelsene. Det var stor forskjell fra første forsøket, da var jeg veldig glad og takket alle. Det å være tilbake på sykehuset der mine egg som kunne blitt mine barn......veldig vanskelig. Er spent på morgen dagen, om hvor mange av de egga som er gode/ blei befrukta. Blei litt følsomt svar dette her, er fortsatt rusa etter lokalbedøvelsen:p

Men hvordan gikk det med deg da ele???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...