Gå til innhold

Flere som har fått melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24+4 og igår kom melken gitt:)

Men er det normalt at vesken ert blank og ikke gul/hvit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg fikk melka denne ganga ca uke 18 tror jeg det var. Men sist svangerskap (mitt første) kom den ca rundt uke 24 tror jeg. Og den melka jeg har nå er ganske blank, litt varierende, blank/gulaktig. Ikke hvit ihvertfall. Så det er helt normalt :-)

Skrevet

Råmelka kom i uke 20 her.

Den er blank og litt gulaktig her også, men ifølge legen er det helt normalt.

Trodde jo noe var alvorlig galt da det plutselig kom væske ut av brystene mine :P

Skrevet

Er det vanlig å få det så tidelg? Jeg er første gangs å er straks i uke 26. Har ikke fått noe melk enda... :-)

Skrevet

Er i uke 26 jeg også og ingen tegn til melk her heller.. Vet ikke når det er vanlig å få det jeg...

Skrevet

Jeg er førstgangs og fikk blank væske i uke 25 tror jeg. Så har den etterhvert blitt mer gul/hvit, men også en del blankt fremdelses.

Skrevet

Er i uke 26 jeg også og ingen tegn til melk her heller.. Vet ikke når det er vanlig å få det jeg...

Jeg er 28 uker og har heller ikke merket noe som helst annet enn ømme brystvorter... Melka kommer vell tidsnok ;)

Skrevet

Melk og melk... det er vel bare sånn generell væske vi får ut vel. Generalprøve for puppane.

Skrevet

Jeg har det også. Men det er ikke melk, det er bare tegn på at puppene gjør seg klar for den kommende oppgaven sin :) Men det har ingen betydning for melkeproduksjonen etter babyen kommer. Men er helt normalt :) Mye rart som skjer med disse kroppene våres nå. :)

Skrevet

Ja, har fått litt dråper her og der :)

Har spreng innimellom så blir spennende og se hvordan amming går i år :P

Annengangs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...