Snart_er_vi_4 Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 Tydelig at hodet begynner å bli klart for å møte lille i magen. I natt hadde jeg en rar ekkel drøm... Drømte at lille strakk seg så fælt inne i magen at jeg kunne se fingrene helt tydelig gjennom huden. Etter litt ble huden bare tynnere og tynnere og plutselig gikk det hull i magen og hånden kom ut!!! Blæææ....var ikke noe gøy... Jeg måtte stresse til sykehuset og pluts,elig hadde jeg en liten pode i armene som hadde masse mørkt hår og nydelige øyne. Fint at drmmen til synelatende endte godt da:)
RookieBlue Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 Jeg drømte en gang at jeg fikk en baby, også kom barnevernet og byttet henne ut med en 2-åring, fordi jeg glemte å amme henne og sånn....hehe! Men dette var en drøm jeg hadde før jeg ble gravid, da....bare husker den så godt....husker jeg var skikkelig skuffa over å plutselig sitte der med en svær 2-åring istedenfor babyen...
Moden mamma til 3 :) Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Da jeg var gravid med nr to, drømte jeg at jeg fødte en Barbie-dokke... Altså: ikke ei lita jente som Så UT som en Barbie-dokke, men en DOKKE....creepy!
Bamsemams74 Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Hi, hi:) Med sånne drømmer er det godt å våkne opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå