Gå til innhold

ny termin ved UL 7uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja da er det bare og vente til ordinær ul da.Er veldig spent på ul terminen da mens terminen er 3 januar.Ser gjerne at den blir januar og ikke desember.jeg har begge gangene født i nærheten av UL termin.Med nr 1 på ul terminen og andre gangen 2 dager etter.

Jeg fikk ny termin på ul i uke 7. Mulig det ikke er vanlig, men legen sa han heller forholdt seg til det ul-apparatet sa enn menstermin - og jeg har satt inn frossenegg, så menstermin er rimelig enkelt å regne ut. Det skilte uansett bare et par dager, så det har vel egentlig ingenting å si.

Men sist jeg var gravid med isci fikk jeg bare menstermin og da sa de på 18 uker ul at de ikke endra termin ut i fra ul når det var prøverør.

Jeg forholder meg til det jeg har regna ut selv jeg...

Gjest Shanti ♥

Terminen er faktisk mer nøyaktig de første 12 ukene enn ved ordinær UL i uke 18... Uke 18-UL er et kompromiss mellom at fosteret skal være stort nok til å kunne gjennomgå anatomien, og at forskjellene i vekst ikke skal være for store til at termin blir veldig unøyaktig.. Før uke 12 vokser de stort sett ganske likt. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...