Gå til innhold

Et lite hjerte har sluttet å banke :(

Anbefalte innlegg

Da varte gleden kun i 9 uker, for vår del..... Var på ul i går, og der var det ikke noe hjerteaktivitet.... Kun et par dager siden det stoppet....

Nå som vi endelig trodde det skulle gå bra, men neida... så feil kan man ta!

Sjeleglad for at vi ikke fortalte det til fler, og spes jenta vår...Det blir en tung tid fremover, men vi skal komme oss igjennom den....

Klem

Fortsetter under...

Uff, nå ble jeg skikkelig trist på dine vegne. Vi som lå helt likt i løypa.

Håper dere kommer dere igjennom det, og at dere ikke gir opp.

Det er mange lange løp i IVF- karusellen.

Stor trøsteklem og varme tanker oversendes.

Føler med deg, og forstår deg.

Ble sendt til ultralyd i går pga blødning. Fant en tom fostersekk.. Var 8+5, og hadde begynt å tørre føle på glede ved å skulle få en ny baby.

ønsker deg lykke til fremover, og håper det snart går deres vei;)

Klem til deg.

Det var trist :-( vet hvordan du har det. Hadde en MA selv nettopp i uke 10 +5. Hadde fortalt det til de fleste, derriblandt sønnen min. Trassig ig tenke på at det gikk galt. Men men.. Satser på det går bra neste gang :-)

God bedringsklem.

Annonse

Lik opplevelse som deg mars :-(. Var på UL i uke 9 og da hadde hjertet stoppet for noen dager siden. Fikk litt av et sjokk, syntes det var tungt. Siden det var MA fikk jeg pillekur men uken etterpå måtte jeg til utskrapning likevel. Nå har jeg to jenter på 4 og 2 år hjemme så jeg var ikke like trist som hvis jeg hadde opplevd dette første gang jeg var gravid, men det var grusomt likevel.

Dette er veldig vanlig, men pleier tross alt ikke skje ofte med samme person - lykke til ved neste graviditet!!! Klem

Føler med deg, og forstår deg.

Ble sendt til ultralyd i går pga blødning. Fant en tom fostersekk.. Var 8+5, og hadde begynt å tørre føle på glede ved å skulle få en ny baby.

ønsker deg lykke til fremover, og håper det snart går deres vei;)

Klem til deg.

Masse lykke til, til deg også.... triste greier.....

Klem

Åh nej. Det var virkelig trist og høre!!!

Hadde du nogle tegn, eller fikk du det store chokket??

HÅper det gÅr fort for dere med nytt forsøk.

Stor klem!!

Hadde ikke noen tegn.... trodde alt var som det skulle. hadde jo sett et bankende hjert to ukerfør... sÅ ja, det var et sjokk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...