_FIVRELLA_ Skrevet 11. mai 2012 #1 Skrevet 11. mai 2012 MIni er litt kresen mtp brødskive. Er d ok med baconost på skiva tror dere?
Babyønske �� Skrevet 11. mai 2012 #2 Skrevet 11. mai 2012 (endret) Helt ok Såfremt det ikke foreligger allergi i nær familie som tilsier at dere bør være forsiktige med melk. Endret 11. mai 2012 av Babyønske - har 2 små gull
Gjest Kira med en av hver Skrevet 11. mai 2012 #3 Skrevet 11. mai 2012 Det er helt ok! Nå bruker man jo ikke store mengdene på en brødskive i ny og ne, men jeg ville vært litt obs på saltinnholdet. Tror det er ganske mye salt i slik smøreost.
Gjest Mafan Skrevet 11. mai 2012 #5 Skrevet 11. mai 2012 Jeg tenkte også at det kanskje var litt mye salt? Ellers er det ingen ingredienser der som ikke er ok.
Gjest stårma Skrevet 12. mai 2012 #6 Skrevet 12. mai 2012 Jeg spurte helsesøster om dette på 9måneders kontrollen på helsestasjonen, fikk beskjed om at det var helt ok. bra å få i seg melkeprodukter også siden jeg ammer mindre nå og han spiser ikke mye grøt. melken i smørosten er bearbeidet så den går fint. hs nevnte ikke noe om saltinnholdet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå