Gå til innhold

Dere som har menn som jobber offshore, kan dere gi meg noen tips?

Anbefalte innlegg

Holder på med en nå som er på 2 uker og fri 4 uker. Jeg har lyst til å ta steget videre fra vennskapet, det samme har han. Men så stopper det meg litt dette med at han er borte to uker i slengen. Føler at jeg kommer til å bli totalt knust av savnet :-(

Hvor lang tid tok det før dere ble vant til det? Hvordan er de når de kommer hjem? Ligger de bare å later seg på sofaen da, eller bidrar de?

Jeg tør ikke si dette til han en gang, så er nok litt pingle, hehe :-) Hva gjør dere når han er borte? Er det godt med fri, eller er det et enormt savn? Hva med barna? Hvordan opplever de det?

håper dere har noen svar til meg :-)

Fortsetter under...

Hei! Min har samme turnus. Vanseklig å svar apå, for ein del av det du spør om handler jo om personlighet. Det er ikkje som at alle som jobbar offshore er late når dei er heime, det er heller ikkje slik at alle som jobbar offshore har allsalgs flittige prosjekt når deier heime osv. Det kjem jo an på personen. Eg er glad min mann jobbar offshore, dette fordi eg ser at det skaper høg trivsel hos han, han trivst på jobb, og har mange fritidsinteresser og sysler som er positive og som han får dyrka når han er heime. Han har jobba offshore så lenge me har vore saman, så det har igr unn vore enkelt, fordi det alltid har vore slik- ingen overgang.

Det som me begge meienr er positivt for forholdet ift offshore- er at me begge får tid til å vera litt aleine- noko som er positivt når ein treff kvarandre i voksen alder og er vant til å vera aleine, og også at me aldri rekk å bli lei kvarandre, og at me saknar kvarandre veldig, og har fantastiske gjensyn. Me trur at det er forebyggande for samlivsproblem og at det får forelskelsen til å dra ut. me har vore i lag i ca 2 år.

men i følge statistikken så skal det vera uheldig med offshorejobbing, meir utroskap og brudd las eg ein plass. Risikoelement er vel kanskej då at ein elver for separate liv, blir for sjølvstendige og strever med å inkludera den andre i livet sitt. At den som går heime blir vant til å vera heime og ikkje rekner med den andre, at den som er vekke blir "gjest i egen heim" utan ansvar, og at ein då ikkje opplever å ha et fellesskap, og at ein igjen ikkje føelr seg sett, bekrefta og elska. Det er vel slikt som på generelt grunnlag- offshore eller ikkje, som gjer at folk mister gleden og trivselen i forholdet. Men dette kan ein jo vera bevisst på. Det kan ein jo likefullt oppleva med ein som ikkje jobbar offshore. Eg har ingen bekymringar knytta til mannen min sin jobb. Og eg føler meg heilt sikker på at han ikkje vil vera utru. Han er min beste venn, han vil meg berre vel og me tar vare på kvarandre.

så eg trur slik sett du kan slutta å bekymra deg. På den andre sida så bekymrer eg meg litt over at du seier du vurderer å ikkje vera ilag med han på grunn av jobben. - Har du sterke nok følelser for han?? Ingenting i verda kunne hindra meg i å bli i lag med min mann. Og utan å føla det så vil eg tenka at det er ein økt sjanse for problem og brudd.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...