Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg reiste til egypt da jeg var i uke 10 - det var et kjipt reisemål med tanke på mat. jeg tror jeg spiste kun brød og smør i en uke :P

Jeg var opptatt av å vaske meg veldig ofte på hender - brukte antibac før hvert måltid, brukte til og med antibac på bestikk. holdt meg unna frukt og grønt, is.

hvis du skal til egypt eller tunisia ville jeg nesten tatt med noe alkofri øl i kofferten - jeg savnet det veldig da vi var på all inclusive og de andre satt å drakk øl i sola. alkofritt øl hadde de ikke der vi var ;)

Hei! Vi reiser til alcudia neste lørdag - er da 14 uker på vei :)

Kommer til å skrelle frukten jeg spiser, kjøpe vann, spise brødmat og kjøtt som jeg ser blir gjennomstekt. Pasta? Pizza? Tenker vi skal få mat i oss ;)

Kose dere på tur! :)

Vi har med to små på 4 år og 1 år og kommer til å pakke litt mat i bagasjen....syltetøy, knekkebrød, tubeoster m.m. Greit å ha noen alle kan knaske på :)

Endret av mamma.no

Annonse

Gjest xbibbi

Ja tenkte å dra på all inclusive hotell, skal se ann litt hvordan oppbevaringen er blir nok sikkert bare slike som er fra beger :) Er gluten alergiker så er ikke alt som er like enkelt å spise for meg (og mindre nå når jeg ikke liker noe lenger), men det er ingen problem å finne mat på supermarkedene om det blir for ille:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...