Gå til innhold

Aluminiumklorid!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns det er utrolig ubehagelig å ha på før det tørker. Ikke bare at det svir, men det tar så lang tid før det tørker. Så syns jeg ikke det er så mye vits for jeg må ha vanlig deodorant i tillegg for å holde svetten borte. Så skal ma helst ikke bruke det når en har barbert seg, og det gjør ejg annen hver dag.

Annonse

Jeg trenger ikke å bruke den lenger :) jeg var VELDIG plaget med svette før.. Kunne bare bruke svarte topper (ikke bomull, for da viste jo fuktigheten med en gang) men etter jeg hadde brukt den ca to mnd, en gang i uken.. Ja da kunne jeg faktisk slutte å bruke den. Og dette er kanskje 5 år siden nå.. Deilig å kunne bruke hva man vil av farger på toppene osv!

• 6 måneder senere...

Aluminiumklorid er det beste som har hendt meg! Nå er det også mye billigere på internett enn det var før :) Bruker det fast, og har gjort det i mange år. Kjøpes på http://www.aluminiumklorid.no . Forresten. "Lauga 25%" er akkurat det samme som aluminiumklorid, den svir bare ikke fordi bruksanvisningen er mye bedre :)

Endret av Siljess

Annonse

Har brukt den en god periode, men måtte slutte grunnet stor hudirritasjon(tok noen mnd for det kom)! Og plages veldig med det fremdeles, og det er 2 mnd siden jeg sluttet. Klør og blir småsår og virker til å ikke gi seg. Store brune flekker ved siden av begge armhulene :(

Så bruk den med omhu i allefall.. :)

Jeg har samme erfaring som Ilovemyfamily, brukte det før, men har ikke behov lenger.

Brukte det først en gang i uka, og så bare sjeldnere og sjeldnere. Brukte det ikke før jeg kjente at jeg svetta. Nå svetter jeg nesten ikke under armene mer i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...