Gå til innhold

Andre sOm bli irritert når gubben skal drikke alkohol og ut på fest?

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner jeg blir megairritert på han!! Syns han kan ha litt respekt for den gravid.. Vi må ofre alt i svangerskapet (alkohol,røyk,usunn mat...) .. Gjerne jeg som er ekstra hormonell, men hva syntes dere?

Fortsetter under...

Spørs hvor ofte det..?

Jeg syns ikke mannen skal bli nektet å dra ut, ta alkohol osv såfremt det er innenfor grenser til det vanlige :)

Tror du kan komme til å støte bort mannen om du nekter flere ganger på rad..

Nei han er ikke mye ut på fest.. Kanskje 1-2 ganger i mnd. Men han tar seg noe fredagene og lørdagene.. Hver helg! Syns vi heller kan sette oss med chips og brus ilag av og til i helgene..

Selgølgelig syns jeg at han skal få ta seg noen glas i ny og ne.. Men ikke hver helg. Er. Jeg veldig urimelig?:(

Nei han er ikke mye ut på fest.. Kanskje 1-2 ganger i mnd. Men han tar seg noe fredagene og lørdagene.. Hver helg! Syns vi heller kan sette oss med chips og brus ilag av og til i helgene..

Selgølgelig syns jeg at han skal få ta seg noen glas i ny og ne.. Men ikke hver helg. Er. Jeg veldig urimelig?:(

Annonse

Synes det er greit, men blir sur hvis han ikke er stille når han kommer hjem på natta ;)

Beste er å bli vekt av en tlf som detter i gulvet, et røsk for mye i døra osv når en har sovnet :P

Ja eller at gubben synes det er helt naturlig å slå av en prat på sengen kl. 04.00 på natten. Spiser på sengen, søler og ler og tuller ;) grrrrrr hehe han skal få igjen en gang :)

Er heller ikke glad i dette, men det er mest fordi jeg ikke klarer å sovne før han er hjemme.. Blir lissom liggende litt på vent.. ++ at vi har to barn fra før og jeg er ikke i form om dagen ... Og han jobber mye og klager på sliten og trett hele tiden ... Men han er ikke ofte ute så jeg nekter han ikke akkurat men blir sur om han tar den helt ut. Synes en voksen mann kan være hjemme senest i 01 tida når han har gravid dame og to barn som venter hjemme og det itillegg var han som bestilte baby ;)

Blir mest irritert oven at han sover HELE dagen derpå! Han er ofte ikke i stand til å hjelpe til med noe som helst. Slitsomt og kjedelig å passe 2-åringen alene hele dagen...

Nå er jeg i uke 36 da, så mannen har blitt frivillig avholdsmann til fødsel er over :-)

Annonse

Haha, mannen inntar så lite alkohol at dersom han skulle gå ut, tror jeg at jeg hadde feira selv!

Men altså, seriøst; han må gjerne ta seg en øl eller to. Fyll har jeg aldri likt uansett. Dessuten har vi to barn fra før, så jeg forventer at han er fit for foght neste morgen. Han er mye ute og reiser med jobben, og da tar jo jeg alt av hus og barn, så når han er hjemme syns begge det er naturlig at han tar hovedvekta, særlig nå som jeg er gravid.

Ikke syns jeg det er noe offer å la være å drikke et år eller to heller (blir jo ikke noe alkohol under ammingen heller, og de andre barna har blitt ammet til ca halvannet) vi er en familie, og alkohol hører ikke hjemme i mærheten av barna.

Men hadde han kommet hjem kanakkas, hadde jeg nok blitt meltig irritert ja, med mindre jeg visste at det var noe helt spesielt, -men da hadde han nok fått beskjed om å sove et annet sted, av hensyn til både ungene og meg,

Fyllesyk mann som stinker alkohol? Neitakk. Jg har da andre ting å ta hensyn til.

Jeg blir ikke sur, men samboeren min drar veldig sjelden ut. Kanskje 1 eller 2 ganger i halvåret. Det hadde nok vært værre om han dro ut ofte.

Han tar seg et glass rødvin i ny og ne, det savner jeg å være med på. Men han får nå bare kose seg, hehe :)

Har heldigvis en samboer som ytterst skjeldent drikker rundt meg, i respekt av at jeg ikke kan drikke selv. Noe jeg synes er helt fantastisk, selv om det ikke gjør meg noe at han tar seg en øl eller to i helgene :) Vi sitter heller å koser oss med brus sammen. Ellers er han ikke så kjempe ofte ute og drikker, maks 2 ganger i mnd. Så det synes jeg er helt greit, han skal få lov å kose seg mens han kan. Og han er flink å komme hjem tidlig.

Og han har lovet at han skal være hjemme med mini når den tid kommer at jeg skal få gå ut å kose meg igjen ;)

Veldig fornøyd med mannen min jeg altså :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...