BABY-JENTE Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Har time i morgen, og gru-gleder meg. Jeg har en følelse av at livmorhalsen er veldig kort. Hadde 2 cm lang livmorhals i uke 19 forgje svangerskap, og har bedt om en ultralyd også denne gangen for å kontrollere dette. Ville bare si det Redd for å føde for tidlig, men innser også at kort livmorhals gir meg den fordelen at jeg har kortere åpningstid under fødsel som jo bare e rveldig positivt, så lenge jeg ikke kommer så langt at jeg må føde hjemme eller i en ambulanse, da :-P Blir spennende dette.
Bamsemams74 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Ja dette hørtes spennende ut! Lykke til i morgen:)
BABY-JENTE Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2012 Ja dette hørtes spennende ut! Lykke til i morgen:) Tusen takk :-) Det gikk veldig bra, livmorhalsen var hele 3,5 cm lang som er helt normal lengde! Ble lettet nå, ja :-)
Bamsemams74 Skrevet 11. mai 2012 #4 Skrevet 11. mai 2012 Så bra! Alltid godt når ting er som de skal. Da kan du slappe av og glede deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå