Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Red i mange år som yngre. Hadde egen hest og greier... Men nå begynner det å bli noen år siden sist jeg drev med ridning. Hver gang jeg ser en hest får jeg sånne dagdrømmer. Om å ri sammen med ei venninne feks i skog og mark.... savner det så utrolig. Har to barn, og det er ikke allverdens tid kanskje, men skulle ønske jeg hadde noen venninner eller noe med hest så jeg kunne delt den gleden med noen <3
Silly80 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 bare å finne seg en hest å låne Synd du ikke bor her i nærheten, ellers kunne du blitt med meg på tur
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2012 Hehe, da må jeg jo spørre hvor man finner seg en hest å låne? Hadde vært gøy å bli kjent med noen som også har hest. delt interessene. når ungene blir eldre SKAL ejg ha hest igjen... men nå passer ikke det inn i livet vårt. Gubben sier jeg er "gal"fordi jeg blir helt mo i knærne hver gang jeg ser noen ri i skogen feks. har så lyst til det igjen. Men klart, det er jo noen år siden sist, så det hadde vel kanskje vært litt uvant, men verdt det <3 æsj bor du langt unna? Hehe
Silly80 Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Sjekk finn.no eller bare stikk innom en stall i nærheten og hør Bor utenfor Drammen
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. mai 2012 hehe det kan jo bli et lite stykke hvis man ikke planlegger ja Finn.no???
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2012 Tenkte koffert med en gang jeg.... Hehe, det hadde sikkert jeg også gjort, hvis det var andre som hadde skrevet det.
Silly80 Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Ja gå inn på forverter og avl, der ligger d ofte hester som trenger ryttere.
håperpåvinterbarn Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Jeg hadde det på samme måten, hadde så lyst å begynne å ri igjen, men kjente ingen med hest. Etter å ha tenkt meg nøye om fant jeg også ut at det ble for mye ansvar å ha hest på halvfôr, så jeg meldte meg på et ridekurs for voksne! Dressur. Kjempegøy! Og så fikk jeg frisket opp ridekunstene og lært masse nytt Hadde jo ridd mange mange år som barn, men det viste seg at jeg hadde glemt masse, og at ridingen har gjort en del fremskritt siden jeg red aktivt. Anbefales på det sterkeste. Gikk på voksenkurs altså
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Tenkte koffert med en gang jeg.... Det gjorde jeg og og tenkte jeg vil også, jo lengre jeg går uten sex jo mer koffert tenker jeg merker jeg hehe og nå er det LENGE siden da jeg har vært singel lenge og ikke klarer å ha ONS. Hest har jeg uti stallen her, koselig det og men veldig forskjellig hehe Hi skjønner godt du savner det om du ikke har tilgang på hest og er vant til å ha hatt det. Er jo en god hobby og god trim. Kan du ikke sjekke om det finnes rideskole eller andre steder du kan låne hest en gang i mellom
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2012 Jeg hadde det på samme måten, hadde så lyst å begynne å ri igjen, men kjente ingen med hest. Etter å ha tenkt meg nøye om fant jeg også ut at det ble for mye ansvar å ha hest på halvfôr, så jeg meldte meg på et ridekurs for voksne! Dressur. Kjempegøy! Og så fikk jeg frisket opp ridekunstene og lært masse nytt Hadde jo ridd mange mange år som barn, men det viste seg at jeg hadde glemt masse, og at ridingen har gjort en del fremskritt siden jeg red aktivt. Anbefales på det sterkeste. Gikk på voksenkurs altså Vurderte rideskole, men de skolene jeg har hørt om, er mest inni ridehuset osv. Det er ikke så mye turgåing feks... den friheten der savner jeg så utrolig...
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 10. mai 2012 Tenkte koffert med en gang jeg.... Det gjorde jeg og og tenkte jeg vil også, jo lengre jeg går uten sex jo mer koffert tenker jeg merker jeg hehe og nå er det LENGE siden da jeg har vært singel lenge og ikke klarer å ha ONS. Hest har jeg uti stallen her, koselig det og men veldig forskjellig hehe Hi skjønner godt du savner det om du ikke har tilgang på hest og er vant til å ha hatt det. Er jo en god hobby og god trim. Kan du ikke sjekke om det finnes rideskole eller andre steder du kan låne hest en gang i mellom Hehe, sex har jeg nok av Bare hesten jeg savner. Hehe...
håperpåvinterbarn Skrevet 10. mai 2012 #14 Skrevet 10. mai 2012 Jeg hadde det på samme måten, hadde så lyst å begynne å ri igjen, men kjente ingen med hest. Etter å ha tenkt meg nøye om fant jeg også ut at det ble for mye ansvar å ha hest på halvfôr, så jeg meldte meg på et ridekurs for voksne! Dressur. Kjempegøy! Og så fikk jeg frisket opp ridekunstene og lært masse nytt Hadde jo ridd mange mange år som barn, men det viste seg at jeg hadde glemt masse, og at ridingen har gjort en del fremskritt siden jeg red aktivt. Anbefales på det sterkeste. Gikk på voksenkurs altså Vurderte rideskole, men de skolene jeg har hørt om, er mest inni ridehuset osv. Det er ikke så mye turgåing feks... den friheten der savner jeg så utrolig... Ja, det er jo veldig avhengig av om du finner en skole som du liker og som har gode hester og den type kurs du ønsker deg. Det er en god del varierte tilbud. Jeg var så heldig å finne en veldig god skole med en flink instruktør, og sist men ikke minst; veldig flotte hester som ikke er trøtte, trege og lei av å gå skole . Et tips er jo å ta en prøvetime Da får du i det minste sittet litt på en hest. Men nei, det er jo ikke det samme som friheten ved å rase rundt på egenhånd på hesteryggen Lykke til uansett. Hest er en super hobby! Jeg stortrives med å ha funnet tilbake til den! Masse god trening for en dvask mammakropp!
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. mai 2012 Ja, kroppen min har IKKE vondt av det!! DEtte er en gøy måte å trene på også.... Burde prøve å få meg noen venninner som har barn OG hest, det hadde vært noe Men hvor er man så heldig å finne det....
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #16 Skrevet 10. mai 2012 Hvor bor dere? Jeg bor i Kristiansand og har ikke ridd fast siden 2009. Solgte hesten da jeg ble gravid og kom til å bli alenemor. Jeg savner en skikkelig ridetur!
Miss Dynamite Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #17 Skrevet 10. mai 2012 Bor på nøtterøy/tønsberg. Det var jo langt unna fra deg, desverre!!!
Todii Skrevet 10. mai 2012 #18 Skrevet 10. mai 2012 Bor på nøtterøy/tønsberg. Det var jo langt unna fra deg, desverre!!! årh, synd. Kunne tenkt meg noen å ri sammen med
Tigerpote Skrevet 10. mai 2012 #19 Skrevet 10. mai 2012 Tenkte koffert med en gang jeg.... Jeg også, det gjør jeg alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå