Gå til innhold

TFK joggster twist vs. Mountain buggy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MB! Jeg har bare hatt den, men har flere venninner som har TFK. Tror nok begge vognene er veldig bra, men i mine øyne er iallefall MB mye finere å se på:-) Og reguleringen i ryggen er mye bedre og enklere på MB, og den bruker man mye:-) Jeg har aldri savnet håndbrems eller regulerbart fotbrett som sies at er TFK sine fordeler:-) Jr på 4 brukte vogna sist i syden i mars, og han sover fortsatt som en stein i den:-)

Jeg har TFK og er kjempefornøyd. I motsetning til hun over her så har jeg vært avhengig av håndbremsen (dårlig rygg og bekken) og lillegull sover bedre når hun kan ligge rett så det har vært viktig for oss at fotbrettet kam justeres. Minus med TFK er at handlenettet er vanskelig å komme til når sportsdelen er nede og som det nevnes over her kunne det vært enklere å justere ryggen. Men i motsetning til MB har TFK en stor og romslig babybag. Skal du ha vinterpose og en unge med litt lengde så kan MB-baggen bli i snaueste laget.

Nå har du fått litt om begge og for å forvirre deg enda mer så synes jeg du bør sjekke ut Easywalker. De nyere modellene er visst blitt veldig bra :)

• 2 måneder senere...

Annonse

Jeg har ikke prøvd TFK, men jeg ELSKER MB!! I forhold til den store, tunge Emmaljungaen vår (Edge duo) er den rene himmelen. Lett å trille, stabil, ser ikke så verst ut, lett å regulere. Jeg kan absolutt anbefale MB, men som sagt, aner ikke hvordan TFK er å kjøre...

Har ikke prøvd MB, men har vært veldig fornøyd med TFK :)

Synes det er veldig greit med håndbrems. Eneste problemet er som nevnt at handlekurven ikke blir så tilgjengelig når ryggen på sportsdelen blir lagt ned.

Ingen av de, hadde heller sett på bumbleride indie eller babyjogger city elite, fordi:

MB er overpriset, bred over bakhjulene (dulter borti alt mulig), laaang sammenlagt, har vist blitt elendig kvalitet på de etter at Kina overtok produksjonen, veldig liten og lite lun babybag, dyrt ekstra utstyr (følger ikke med noenting til vognen).

TFK er veldig stor og ruvende, ikke pen å se på, ikke så god trille komfort.

Indie og city elite har regulerbart fotbrett, lange i ryggen så kan brukes lenge, blir små sammenlagt, har gode babybager, ok pris, veldig god trillekomfort, god kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...