Marolla Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Gavekurv med Sjokolade, spekemat og cognac/whisky?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Takk for tips! Blir kanskje noe sånt i tillegg, men føler vi må kjøpe noe "dyrt" også fordi han spanderer hotell på barn og barnebarn i anledning dagen...
nerdybirdy Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 Har din far noen særinteresser? Tur i skog og mark? Musikk? teknologi eller lignende? Om han er musikkinteressert er det jo mulig å gi han konsertbilletter til noe du vet han ville satt pris på? Gi to så kan han ta med noen Om han liker tur i skog og mark er det jo mulig å gi turutsyr eller overnatting på et høyfjellshotell på en planlagt rute du vet han kunne tenke seg å gå (Besseggen/Finse) o.l? Synes gaver til foreldre som har alt/kan kjøpe seg alt av ting er supervanskelig selv, og har slitt masse med dette, men funnet ut at opplevelsesgaver blir regel best mottatt Lykke til, og gratulerer til jubilanten!
gaup87 Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Hva med noe kunst / håndlaget keramikk / bilde eller best av alt; en opplevelse? Enten middag og konsert/teater med partner og/eller et hjemmelaget gavekort hvor han kan komme på middag, kaffe/kake, tid med barnebarn eller annet. Av erfaring vet jeg at alle nevnte eksempler blir satt pris på hos besteforeldre...
☆☆☆ Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Kjøp en elektronisk bilderamme og legg arbeid i å legge inn bilder fra livet hans. Sniklån gamle album (kanskje besteforeldrene dine har fra barndommen hans) og suppler med nyere bilder. Lag gjerne bildetekster (lage på data og lagre i bildeformat) i mellom bildene.
☆☆☆ Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 (endret) Ellers har jeg selv en far rundt 60 år, han setter stor pris på: -turutstyr -ulltøy -kjøkkengadgets (virker som han blir gladere til mer spesialisert (les ubrukelig) det er) -fotoutstyr -dokumentarbøker, helst om militæret/krigen Endret 10. mai 2012 av ★
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Vi kjøpte en ipad2 til vår far på 60, noe han ble kjempeglad for.
Fruen i huset Skrevet 10. mai 2012 #10 Skrevet 10. mai 2012 Matgaven.no? Her i huset ble der spandert tur på jubilanten..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #11 Skrevet 10. mai 2012 Min far ønsket seg en Makita overfres da han ble 60 år. Jeg spleiset med min søster og våre menn. Selv om de er voksne har de ikke alt. Den setningen syns jeg alltid høres så dum ut. Har du spurt han hva han ønsker seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå