Gå til innhold

Erfaringer med Phil & Teds til nyfødt?

Anbefalte innlegg

Her ventes 3.mann i August, og vi har en Phil &Teds vogn, som vi har brukt da nr 2. var stor nok til å sitte i sportsvogn. Den har vært veldig praktisk da den er liten sammenlagt og utrolig greit med en ekstra sitteplass for en sliten storebror ;-) Har kjøpt en mykbag til den, men er veldig i tvil om den blir for "åpen" til en liten baby, og siden det er 3 hjuling/sportsvogn vil jo babyen ligge fra deg slik at en ikke kan ha blikkkontakt.

Håper noen av dere har erfaringer å dele! Setter veldig pris på svar!

Fortsetter under...

Jeg har brukt phil&teds til mitt andre fra hun van nyfødt, med storesøster i søskensetet på toppen.

Når du bruker søskensetet oppå blir den ikke åpen i det hele tatt, den blir heller litt for lukket spør du meg. Og du ser babyen hele tiden ettersom det er gjennomsiktig plast (evt helt åpent bak).

Jeg har vært veldig fornøyd med den, bortsett fra akkurat en liten periode da hun sluttet med bag og begynte å sitte. Da måtte hun jo sitte forovervendt, og jeg følte at vi fikk for liten kontakt. Da brukte jeg faktisk en annen vogn i et par mnd, og så gikk jeg tilbake til phil&teds da minstejenta var blitt større og mer "robust", slik at det ikke var noe problem å ha henne forovervendt.

Uten søskensetet på er jeg enig i at den blir litt for åpen for en liten baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...