Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Jeg står fast. Jeg skal henvise til en artikkel i et kompendium gitt ut av universitetet. Hvordan gjør jeg dette i forhold til sidetall? Sidetallene i kompendiumet er ikke oppgitt, bare sidene i artiklene slik de er kopiert fra bøker, slik at en artikkel med sidetall 570-607 fint kan stå foran en artikkel med sidetall 34-50. Hvordan gjør jeg dette? Jeg må vel referere til kompendiumet, ikke til boken artiklene er hentet fra?
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Du må jo bare bruke sidetallet som står. Du refererer til artikkelen med sidetallet som står, i kompendiumet. Altså navn på artikkel, sidetall, i navn på kompendium
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Men blir det ikke helt feil å henvise til side 705 i et kompendium som max inneholder 250 sider? Det er vel siden i kompendiumet det skal henvises til? Jeg antar at det må være en retningslinje for dette. Det er veldig strenge krav til det formelle, så jeg tør ikek sjanse. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå