Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #1 Skrevet 10. mai 2012 Skal Ha et utdriknislag i Stavangerområdet og trenger tips til hva vi kan gjøre?? Tuuuuusen takk:)
fisken2015 Skrevet 10. mai 2012 #2 Skrevet 10. mai 2012 Jeg ble tatt med på surfing på Borestranden. Helt topp! Selv om det ikke var så mange badenymfer i gjengen koste alle seg. Jeg selv arrangerte ett noen måneder før, og da spilte vi curlig i sørmarka arena. Veldig gøy. Etterpå gikk vi hjem og festet:-)
<3 mine søte små<3 Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Vet om noen som har vert på kampsportinsututtet og kost seg med sumobryting, da min søster hadde utdrikingslag, var vi en dag på stranden. vi var en god gjeng, der vi hadde forskjellige leker osv. kjempe kjekt.
81-Mamma<3<3 Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Har hørt om waterball i vågen, (tror det er gjennom kampsport instituttet). Ellers er det et Islandshest senter i Sandnes ikke langt unna Jæren rideklubb. Der kan man bestille gruppeturer. Så har du sola strandhotell med spa, eller fallskjermhopping for de mer vågale
Mamma i vinden Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 Har vært i Vatneleiren i Sandnes. Der har de teambuildingopplegg med alt fra bueskyting og bruskassestabling til lagarbeid og løpestreng høyt i lufta. På Forus er det kurs i drinkmixing. Andre steder kan du lage egen mat. Surfekurs? Spa? I området Stavanger/Jæren finnes det meste. Hva har du lyst til å gjøre? :-) Har bruden noen spesielle interesser? Eller noe hun misliker? ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #8 Skrevet 10. mai 2012 Det eneste er at det er noen gravide med, må ikke bli alt for dyrt og ikke en typisk gutteting:) ellers er alle tips gode:)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #9 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har vært med på cd-innspilling og dristig (smakfull) fotografering av bruden (som brudgommen fikk i morgengave) begge deler på Storhaug. Drinkmikskurs på forus og dansekurs med innleid instruktør (linedance). Og sminking av bruden på bodyshop. Alle utdrikningslag i vennegjengen har hatt makspris på 500,- og har inkludert drikke til bruden og mat til alle gjestene, så dette har ikke vært ekstremt dyrt.
Trine31 Skrevet 31. mai 2012 #10 Skrevet 31. mai 2012 Jeg var med på cd innspilling hos Studioevent i Sandnes. Dette var utrolig morsomt. Brugdommen sang på versene og vi andre koret i refrengene sammen med henne. Fikk ferdige CDer med oss rett etter at vi var ferdig. Store fine lokaler med god plass og god service. www.studioevent.no Vi fikk også en profesjonell make-up artist til å sminke henne før brullupet, dette var en "gave" fra hele gjengen. Make-up artisten var Tonje Madsen, www.tonjemadsen.com. Helt utrolig hvordan resultatet ble. Alt i alt en kjempe kjekk opplevelse!
Jojo x3 Skrevet 31. mai 2012 #11 Skrevet 31. mai 2012 Sjokoladekurs hos sjokoladeverkstedet i Sandnes. Får lage, spise og ta m konfekt hjem, kjempekoselig! Laserskyting...
Tp34 Skrevet 22. august 2012 #12 Skrevet 22. august 2012 Jeg var med på cd innspilling hos Studioevent i Sandnes. Dette var utrolig morsomt. Brugdommen sang på versene og vi andre koret i refrengene sammen med henne. Fikk ferdige CDer med oss rett etter at vi var ferdig. Store fine lokaler med god plass og god service. www.studioevent.no Vi fikk også en profesjonell make-up artist til å sminke henne før brullupet, dette var en "gave" fra hele gjengen. Make-up artisten var Tonje Madsen, www.tonjemadsen.com. Helt utrolig hvordan resultatet ble. Alt i alt en kjempe kjekk opplevelse! Vi var også hos studioevent i langgata i sandnes. Dette var absolutt det kjekkeste med hele dagen. Jeg liker egentlig ikke å synge men selve opplegget var bare veldig kjekt. Alle lo og hadde det gøy, resultatet ble veldig bra og han som styrte showet (husker ikke helt hva han het) var en hyggelig og kjekk fyr. Kan absolutt anbefale studioevent videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå