Gå til innhold

Noen som jobber i Tryg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det og hva tjener du?

Skrevet

Min mann jobber der.

Tja, hva skal jeg si. Han tjener det dobbelte av hva jeg tjener med 3 år høyskole. Det er en jobb som ligger godt for ham. Veldig god på personforsikring.

Det er mye kvelder og det sure med jobben er at du kan jobbe en kveld og tjene null kr. Har du gode møter som går gjennom så tjener du godt. Man finner fort ut at folk ikke alltid har respekt for din fritid.

Du må lære deg å takle stress og det å takle dårlige perioder. Klarer du det er dette en jobb med god lønn og mulighet for fleksibel arbeidstid. Kjenner ikke så mange andre som trener i arbeidstiden f eks. Men igjen så jobber du en del kvelder i uka også.

For vår del så har jeg fastlønn. Da vet vi at regningene dekkes selv om han ikke har en god mnd. Nå har jeg studert ett år, da legger det mye mer press på han om å levere. Det pleier å slå uheldig ut. Så jeg tror ikke det er lurt å starte i en slik jobb om du er i en økonomisk presset situasjon. Du blir desperat etter å selge. Det merker kunden. Dessuten skal du også selge de produkter de trenger. Målet er jo ikke å være en sleip selger som prakker på kunden noe de ikke behøver. Du blir sikkert overrasket over hvor mange som er feil forsikret eller som trofast betaler overpris til selskaper de har vært kunder hos i lang tid. Eller mangler personforsikring og sitter slik i det at de kan miste alt om noe skjer dem. Det er de kundene man leter etter.

Vel det er mitt inntrykk av jobben, jobber jo ikke med det selv, men har fått med meg litt av hva mannen min driver med:-)

Skrevet

Det kommer da helt an på hvilken jobb man har i Tryg! Jeg jobber i Tryg. Jeg har fastlønn, faste arbeidstider og tjener greit. Du må nesten si noe om hvilken del av Tryg du har spørsmål om eller hvilken arbeidstype, for med 4000 ansatte sier det seg selv at det er store forskjeller på svarene du vil få på det du spør om!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...