Gå til innhold

Melder meg inn her for 3. gang...

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg har to nydelige jenter, men vi har latt muligheten for nr. 3 å være litt åpen. Sjokket var likevel stotr da jeg testet positivt på morgenkvisten i går!!! Til og med sambo ble litt sjokket når jeg stakk inn den positive testen når han sto og dusjet:) Jaja, litt tidligere enn planlagt men går dette bra, er selvsagt den lille hjertelig velkommen! Men å "hoppe av i svingen" kan man nok ikke stole på nei:)

Noen flere 3. gangs her?

Termin 19/1 forresten:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143935559-melder-meg-inn-her-for-3-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy å høre at det er flere som satser på nr. 3:) Må innrømme at jeg synes det er litt skummelt også jeg da. Er litt mer utfordringer med 3 sammelignet med 2 tenker jeg. Plass i hus og bil er en ting, men praktiske utfordringer kan jo som oftest løses. Tenker mye at jeg så gjerne vil ha overskudd til alle ungene, men lurer litt på hvordan det blir med jobb osv. Vi er avhengig av to inntekter. Skal i hvert fall prøve å strekke permisjonen lengst mulig, for dette blir garantert siste barnet:)

Hva tenker dere rundt det å få nr.3? Bare gøy og spennende eller er det noe dere tenker kan være utfordrende?

Annonse

Gratulerer! Her har vi helt bevisst planlagt og ønsket tre tette. Har barn født i 2008 og 2010 og dersom alt går bra blir det en liten 2012 baby i desember.

Jeg tenker mest på at det er praktisk å ha de tett og at de vil ha stor glede av hverandre. Utfordringer blir det sikkert, men de får vi ta etterhvert som de kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...