snuppe2012&spire2014 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Noen her som har fått konstantert seteleie og har "bestemt" seg for hva som skal gjøres med dette? Noen som vet hvordan Ahus "pleier" å forholde seg til dette? Skal inn til kontroll der for seteleie neste uke og er både spent og en ganske så usikker førstegangsfødende.
Mamma til to guttegull Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 (endret) Jeg kjenner ikke Ahus, men har vært på Drammen idag. Jordmor oppdaget seteleie på mandag denne uka. Er idag 36+5 og får keisersnitt om to uker. Idag var vi først hos jordmor for samtale og ultralyd, og deretter hos lege for ennå en ultralyd og samtale. Ultralyd for å beregne str på baby. Mulig de tar et røntgenbilde av bekkenet ditt dersom du ønsker vaginal fødsel. Dette for å forsikre seg om at bekkenet ditt er stort nok. Jeg fødte en stor gutt for 22 mndr siden, men opplevde ikke noe press for at jeg måtte føde vaginalt denne gangen. Ønsker deg lykke til! De tilbyr forresten å forsøke å snu baby'n for deg. Endret 9. mai 2012 av Gutt juli 2010 + ny gutt
Aliniane Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jenta mi har ligget på tvers lenge, men har nå snudd seg til seteleie. Hun har enda noen uker på seg før avgjørelsen tas, kanskje hun snur seg, men om hun ikke gjør det er de tydelige på sykehuset på at det er mitt valg om jeg vil føde vaginalt eller ta keisersnitt. Både lege og jordmor på sykehuset skal følge meg godt hver uke fremover nå. Jeg hører også til i Drammen.
snuppe2012&spire2014 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2012 Tusen takk! Dette blir veldig spennende! Ønsker dere også lykke til
snuppe2012&spire2014 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2012 Jeg kjenner ikke Ahus, men har vært på Drammen idag. Jordmor oppdaget seteleie på mandag denne uka. Er idag 36+5 og får keisersnitt om to uker. Idag var vi først hos jordmor for samtale og ultralyd, og deretter hos lege for ennå en ultralyd og samtale. Ultralyd for å beregne str på baby. Mulig de tar et røntgenbilde av bekkenet ditt dersom du ønsker vaginal fødsel. Dette for å forsikre seg om at bekkenet ditt er stort nok. Jeg fødte en stor gutt for 22 mndr siden, men opplevde ikke noe press for at jeg måtte føde vaginalt denne gangen. ønsker deg lykke til! De tilbyr forresten å forsøke å snu baby'n for deg. Hvor mange dager før termin fikk du keisersnittet forresten?
Mamma til to guttegull Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Terminen er 6. juni og jeg har time til ks 23. mai
snuppe2012&spire2014 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2012 Terminen er 6. juni og jeg har time til ks 23. mai Oi oi, samme termindag som meg! dette ble plutselig veeeeldig spennende!! =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå