Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 sånn ca? hehe... jeg har egentlig litt dårlig tid for jeg skal noe etter intervjuet så jeg må bestemme meg for om jeg skal utsette det jeg skal på etter på. det er så mange år siden jeg var på intervju sist, at jeg ikke aner. 30 minutter? 1 timer? hva pleier det å ta? det er ikke gruppeintervju
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 1-1,5 timer? oj. så lenge? hehe... da rekker jeg apselutt ikke det jeg skal.. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Vi brukte ca en time på hver, sist gang vi hadde intervjurunde..
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 APSELUTT???? Sorry men må flire Jeg ville satt av 1 time til intervju.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. mai 2012 #7 Skrevet 10. mai 2012 APSELUTT....det heter absolutt Signerer. Det avhenger selvfølgelig av hva slags jobb du skal til intervju til, men for all del, rett opp skrivefeilene!! Forresten, det er ingen fasit på hvor mye tid man bruker på jobbintervju. Det kan være alt fra 30 minutter til 4 timer. Annengangs intervju bruker å være en del lenger enn førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå