christianne Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Ja nå er jeg litt frustrert her:S Forrige mnd bestemte vi oss for at vi hadde lyst til å prøve å få et barn til.. Jeg har hatt regelmessig mens hver mnd siden jeg fikk sønnen min for to år siden... vi hadde sex hver dag til annenhver dag i ett par uker før og etter da jeg regnet ut at jeg skulle hatt EL (sånn ca 28.03). begynte tidlig å føle meg gravid, men har insett at det nok var litt ønsketenkning da jeg ikke har fått posetiv graviditetstest. Jeg fikk ikke mensen når jeg ventet den sånn i misten av april.. den har fortatt ikke kommet.. og jeg føler meg faktisk kjempegravid nå!! ømme bryster, kvalm og sulten og kvalm om i hverandre.. og nå er det ikke ønsketenkning engang, jeg har jo gitt opp det håpet og ønsker bare at mensen skal komme nå! føler meg så oppblåst.. samboeren min kommenterte det idag også at jeg virker gravid. jeg kan ikke ha blitt gravid etter dette da vi ikke har hatt sex siden det:S det værste er jo at det er høyst sannsynlig skulle vært gravid, men testen vser altså negativt.. jeg har blitt litt satt ut av dette og nå orker jeg ikke å prøve igjen når mensen kommer igjen tror jeg! hehe. Puh der fikk jeg ut litt frustrasjon..
Marolla Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Er ikke godt når mensen fusker. Jeg er 8 dager over IKM og får ikke positive tester jeg heller. Har du vært hos legen og tatt blodprøve?
christianne Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Er ikke godt når mensen fusker. Jeg er 8 dager over IKM og får ikke positive tester jeg heller. Har du vært hos legen og tatt blodprøve? Har du negarive tester du også? uff ja det er kjedelig.. kunne vært værre altså, men det ble bare ikke helt som ventet.. jeg har ikke tatt blodprøve nei.. ihvertfall ikke for å sjekke hcg:D men jeg er egentlig ganske sikker på at jeg ikke er gravid. Sist jeg var gravid fikk jeg posetiv test ett par dager før IKM..
Marolla Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Sist jeg var gravid så oppdaget jeg det ikke før jeg var rundt 8 uker på vei. Har bare negative tester til nå. Har ikke testet i dag da. Skal vente til billigtestene jeg har bestilt skal komme. For dyrt å kjøpe test i butikk/apotek i lengden.
christianne Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2012 Sist jeg var gravid så oppdaget jeg det ikke før jeg var rundt 8 uker på vei. Har bare negative tester til nå. Har ikke testet i dag da. Skal vente til billigtestene jeg har bestilt skal komme. For dyrt å kjøpe test i butikk/apotek i lengden. testet du før de åtte ukene og fikk negative tester da ?
Marolla Skrevet 11. mai 2012 #7 Skrevet 11. mai 2012 kanskje jeg bare er sympatigravid med katta. Ikke lenge før kattunger her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå