Gå til innhold

Satt inn 2 egg i dag men er bare trist og lei meg....

Anbefalte innlegg

Hentet ut 9 egg som jeg var veldig glad for, men i dag fikk jeg vite at det kun var 3 egg som kunne brukes og av de bare 2 som ble befruktet...valgte å sette inn begge idag selv om de ikke hadde begynt å dele seg, i følge klinikken var det det beste for egga...na er jeg bare redd dette går galt før det hele tatt har begynt...det hjelper ikke at dette er vært siste forsøk heller....er redd det blir tidenes nedtur,,,,,blir ikke mer positiv når man føler seg som ei hormonskrulle,,,,huff måtte bare få det ut:(

Fortsetter under...

Uff, føler med deg anonym... Selv har jeg 4 ferskforsøk bak meg. Alt mellom 15-20 egg som er tatt ut på alle uttakene, men under halvparten befruktet og bare 1-3 egg igjen men ok kvalitet ved innsett:( Sist forsøk hadde ikke egget mitt delt seg heller, men det er absolutt håp! Har lest om mange som har fått barn på såkalte "dårlige egg" :D Og det er faktisk ikke få jeg har hørt det om :) Krysser alt jeg har for deg! :)

Ikke mist motet anonym! På mitt første ivf fikk jeg ut 10 fine egg, men kun 1 befruktet seg. Husker sykepleierne sa til meg at det ofte var de med kun 1 egg som lykkes, og jammen meg hadde de ikke rett den gangen:-) Sender deg masse gode tanker!

Annonse

Ingen grunn til at dette ikke skal gå! Jeg hadde selv 9 egg ut, 3 som ble befruktet og 2 som ble satt inn. Det siste egget var av så dårlig kvalitet, så det ble ikke fryst ned.

Resultatet ble en baby med termin i oktober!

På dette forsøket fikk jeg ut 13 egg og jublet. Men da telefonen kom dagen etter og bare 7 av de hadde vært brukbare og 4 ble befruktet - ja da så jeg ikke bare kjellertrappen - jeg ramla hodestups ned. Reiste opp til klinikken dagen derpå og fikk satt inn 1, og nok et egg hadde gått dukken på natten så det ble bare to på frys (hvorav de var i tvil om de skulle fryse de ned for de var egentlig ikke så fine). Men nå sitter jeg her - gravid. Var pessimist hele rugeperioden......... men jammen ble jeg ikke gravid med termin i månedskriftet oktober/november.

Håper du også anonym får oppleve dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...