Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 ..eller, det var kanskje å være vel dramatisk;) Men saken er at jeg er 32uker på veg og blitt relativt diger. Føler meg som ei kule! Trenger sårt råd (gjerne linker) om behagelig men litt pyntet tøy til 17.mai. Sånn det er nå ser det ut til at jeg må tre på meg ett laken..og da kan jeg like så godt holde meg innendørs! Føler det ikke finnes noe der ute til meg! Blæh!
M-M-M-mamma Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Jeg har kjøpt meg en hvit kjole på b-young som var veldig behagelig Den var faktisk litt elastisk og så hadde den et svart bånd rundt rett over magen så den ble fremhevet Gikk med den i 90-års dag når jeg var 30 uker på vei og skal bruke den i konf i helgen (33 uker) og på 17. mai (34 uker) Har kjøpt en svart og en rosa bolero så jeg kan bytte litt mellom alle dagene og et rosa bånd og et 17. mai bånd (vet ikke om jeg skal bruke det da) Mitt tips er å se i butikker med vanlige klær, men riktig snitt for oss med mager Jeg har ingen tynn kropp fra før av så det går for oss alle Gravid klærne syns ikke jeg er noe fine :/ Eneste er at jeg er storavhengig av mamma-tights
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Ellos så jeg hadde fått inn noen fine mammaklær nå
Håpefull38 Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg kjøpte klær til en konfirmasjon på KappAhl. En slags lang solkjole med litt friske farger i og en bolero til
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. mai 2012 Takk for gode forslag. Jeg skal ut og se igjen i morgen. Lord have mercy om me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå