William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Plutselig ser jeg ikke ut som meg selv lenger! Ansiktet har liksom hovnet opp og øynene ser mindre ut som om jeg ikke har gjort annet enn å gråte... Flere som har fått dette de kaller fødefjes mot slutten? Spent på hvor lenge det er igjen nå, 37+2 i dag med nr. 3 i magen:)
anna t Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Jeg fikk det når jeg gikk med datteren min. Husker ikke helt når det kom, men husker at det ble påpekt første gang når jeg var 37+5. En uke etter begynte riene og hun ble født når jeg var 39 uker på vei. Husker jeg syns at jeg så rar ut, og at både venner og jordmor sa at jeg hadde fødefjes og så fødeklar ut
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Ja, da håper jeg at noe av det samme skjer her og... Nesten flau over hvordan jeg ser ut nå. Mannen min tør jo ikke si at jeg ser rar ut, men det er flere andre som har påpekt det bare i dag...
Kaktus_86 Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg fikk høre det av fysioterapauten min i går :/ Veldig moro... er 37 i dag (torsdag).
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Jeg er begynt å hovne opp i ansiktet. Ingen har sagt noe, men jeg ser det. Poser under øynene, størr kinn, og dobbelhake. Ikke spesielt pent nei Vannet har begynt å samle seg i hele kroppen min, så vet ikke om det "bare" er det, eller om det er "fødefjes". Jeg er jo "kun" 36+4 i dag, så ikke vet jeg. Håper vi alle føder innen termin ihvertfall
tre håpefulle Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Uff, ja.. Jeg hadde vel fødeansikt et par uker før jeg fikk.. Husker jeg tenkte "miss piggy" når jeg så meg selv i speilet. De hoven leppene, så ut som jeg hadde sprutet en del fyll i dem, for å si det sånn.. hehe
William09♥Olivia10♥Sofia12 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har hatt mye vann i kroppen i lang tid nå, men ansiktet hovnet bare plutselig opp for et par dager siden. Var hos legen i dag og hun påpekte det med en gang. Så blir det spennende å se hvor lang tid det tar før lillejenta vil ut. Ikke så moro å gå rundt å se så rar ut, men men... Håper det skjer noe for dere andre også snart da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå