toband Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 hatt rare murringer i underlivet i dag og en veldig aktiv baby siden kl 14. Kjenner nå at hodet er veldig langt nede. Helt nede ved benet der nede når jeg kjenner på utsiden hvis dere skjønner... Kan også kjenne at det leer seg der. Er det normalt at hodet er såå langt nede? er 35+2. er redd den skal komme ut jeg.... er jo ikke langt unna utgangen.... :S Normalt eller ikke??
OssTre<3 Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Utsiden inni/oppi , eller utsiden nedenfor magen liksom?? :/
toband Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 utsiden nedenfor magen.... heeelt nederst hvor beinet er....
To prinser og ei prinsesse Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Jeg å har babyen min der...ligger å gnisser hodet fra side til side....nesten litt ekkelt. Men nå er jeg 3 gangs å har stor plass i bekkenet derfor kan den skli godt ned i ene øyeblikket for så å komme opp igjen. Er det første sv ditt?? i såfall så kan det være at hodet har festet seg godt:)
toband Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2012 er nr 2... fikk beskjed hos legen for halvannen uke siden at hodet ikke er festet. Husker ikke at det var sånn sist....
OssTre<3 Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Vet ikke om det har noe å si, men når jeg var på haukeland (lurte på om jeg lakk fostervann) så når legen skulle titte på barnet tok hun den ul tingen så lagt ned ved underlivet at jeg trodde hun var på vei heeelt ned, og der lå han, kjempe langt nede, det virket nesten som han lå helt i åpningen så langt ned hun skulle med den tingen. Men jeg kjenner ikke annet ett "stikk" nedentil der da, og regner med det er hode som beveger seg.
toband Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 de sa ikke noe spes om det eller? at de synes den lå langt nede eller noe....? Lakk du fostervann?
OssTre<3 Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Nei, jeg spurte legen etterpå om den var festet seg siden hun fant den så langt nede, men hun sa ikke hadde sett etter det (?) trodde kanskje det var noe man så jeg, men.. Hun sa bare at alt så fint ut, og at hun ikke kunne se at jeg lakk Men alt var bare rot igrunn, for når jeg kom inn til hun, så spurte hun om hun kunne få se i klede mitt, jeg skjønnte da ikke hva hun snakket om, men jeg skulle visst fått noe å ha i trusen så legen kunne sjekke hvor mye som hadde kommet og sikkert tatt en prøve av det. Og siden klokken var 1700 og jeg hadde måtte vente der siden kl 1100 så bare sjekket hun innvendig og sendte meg hjem. Hadde mye forstervann så var ingen fare:)
OssTre<3 Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 skulle skrive "hun sa hun ikke hadde sett etter det"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå