VenterPåNr.2 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Hvor mye er normalt? Kan ikke komme på at jeg hadde kynnere med nr. 1! Hender seg at jeg har litt kynnere om kvelden, når jeg får lagt meg ned på sofaen og pustet ut litt etter en hektisk dag
VenterPåNr.2 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #2 Skrevet 10. mai 2012 Ingen her som har kynnere som kan svare meg? )
Hilde35 Skrevet 10. mai 2012 #3 Skrevet 10. mai 2012 Jeg har hatt kynnere siden uke 20...er i uke 38 nå. Har det nesten hele tiden, men det er først de siste dagene de er vonde.
VenterPåNr.2 Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. mai 2012 De startet til meg i slutten av uke 27, og har hatt de litt nå og da nå i det siste men, det er like normalt med ganske mye kynnere, som ingen i det hele tatt?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mai 2012 #5 Skrevet 10. mai 2012 Har hatt daglige kynnere siden begynnelsen av 2 tri, hadde det med nr 1 også men da kom det mye senere. Det er like normalt med mye som lite og jeg er ikke bekymret i det hele tatt. Jeg hadde vonde regelmessige kynnere/masrier i 2 mnd før termin og gutten kom 14 dager over og jeg var ikke litt moden en gang når vannet gikk. De var altså ikke særlig effektive, bare irriterende og vonde...
Frenzia Skrevet 10. mai 2012 #6 Skrevet 10. mai 2012 Jeg hadde voldsomt mye kynnere med nr 1. De ble plutselig regelmessige, aldri vonde, men vannet gikk i uke 32. Jeg var ikke moden i det hele tatt, og fikk en infeksjon som endte i hastesnitt. Denne gangen blir jeg fulgt opp som risikosvangerskap, og terskelen har vært lav for å sykmelde meg (jobber noen prosent) og jeg er til kontroller hele tiden. Jeg har masse kynnere, og de er vondere enn sist, men jeg tror ikke jeg blir noe modnere likevel. Men jeg er glad fordi jeg er kommet så langt, og slapper mer av med kynnerne nå fordi det ikke lenger er noen fare for komplisert prematur fødsel. Jeg tror jeg har i gjennomsnitt 5-6 kynnere i timen, noen ganger mange fler, andre ganger sjeldnere. Jeg klarer ikke lenger å følge med på hva som utløser dem, om det er fysisk eller psykisk stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå