3 er nok! Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Har heller aldri skjønt poenget med det, men de som har det sier den er uunnverlig. Kan ikke helt skjønne det, men...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Den brukes for å få vannet ut av salaten etter at den er skylt. Men kan vel også brukes for å blande salaten.
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Salatslynge er genialt. Salat må jo vaskes, men blaut salat er noe dritt. Du legger salaten i bløt i bolla og slynger den tørr etterpå. Med salatslynga blir salaten tørr og krispy på 1 2 3. Og det er i tillegg mye raskere å skylle et og ett blad og tørke på papir på gamlemåten
OssTre<3 Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Syns den er helt genial.. Før så skyllte jeg salaten under vann, skjærte opp og det ble igrunn bare mye vann over alt og på salaten. Nå, men slyngen, så skjærer jeg salaten, hiver den i bollen (med hull i) skyller godt og hiver den i slyngen så all vannet forsvinner og heller den opp i bollen under:) Mindre søl rett å slett..
Gjøkeredet③ Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Hvis du oppbevarer salaten i slyngen i kjøleskapet etter at du har skyldt og slynget den, så holder den seg frisk veldig mye lengre..
Gjest ronja røverdatter Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Salatslynge er genialt, føler meg helt hjelpesløs når jeg er steder hvor det ikke er. Salaten blir fort og godt skylt og nesten tørket og den holder seg godt, som #6 sier.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Mest fantastiske oppfinnelse siden hjulet! Jeg liker å legge salaten i eddikvann før jeg skyller av og "slynger" den tørr. En to tre, ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå