pinklady81 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 har helt glemt å si fra at jeg har født .. jeg fødte en nydelig liten jente på 3040 g og 50 cm lang den 22 april hadde egentlig termin 11 mai så hu kom 3 uker for tidlig .. men hu ville visst ikke vente lenger med å komme ut hehe .. fødselen gikk greit men vondt var det . selve pressinga tok bare 25 minutter men riene begynte på lørdagen . så gikk i grunn ganske fort å greit å jeg revna ikke som jeg hadde frykta og jeg fødte uten noe smertestillende . så var ganske stolt av meg selv ja !!! så nå nyter jeg tilværelsen som mamma
Nostalgia Skrevet 10. mai 2012 #4 Skrevet 10. mai 2012 har helt glemt å si fra at jeg har født .. jeg fødte en nydelig liten jente på 3040 g og 50 cm lang den 22 april hadde egentlig termin 11 mai så hu kom 3 uker for tidlig .. men hu ville visst ikke vente lenger med å komme ut hehe .. fødselen gikk greit men vondt var det . selve pressinga tok bare 25 minutter men riene begynte på lørdagen . så gikk i grunn ganske fort å greit å jeg revna ikke som jeg hadde frykta og jeg fødte uten noe smertestillende . så var ganske stolt av meg selv ja !!! så nå nyter jeg tilværelsen som mamma Gratulerer så mye:) sønnen min ble 4 år 22.april:) fin dato:) nyt forsommeren:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå