Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Dere som har sjokoladen i kjøleskapet: Hvorfor? Sjokolade smelter jo ikke i romtemperatur, da hadde den smeltet i butikken. Jeg synes kald sjokolade blir hard og ekkel å spise, men jeg ser at mange gjør dette. Bare nysgjerrig...
IreneUtålmodig Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Elsker kald litt hard sjokolade , spes melkesjokolade )
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Enig med deg! Mannen legger alltid sjokolade i kjøleskapet, og jeg henter den ut igjen! Jeg synes den har best aroma når den er romtemperert. Dessuten er den behageligere i munnen. Mannen synes romtemperert sjokolade er kvalmende og nyter iskald sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Dere som har sjokoladen i kjøleskapet: Hvorfor? Sjokolade smelter jo ikke i romtemperatur, da hadde den smeltet i butikken. Jeg synes kald sjokolade blir hard og ekkel å spise, men jeg ser at mange gjør dette. Bare nysgjerrig... Fordi den er best hard og kald synes jeg. Liker ikke så godt myk og halvblaut sjokolade
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Fordi sjokoladen smaker best kald og hard. Romtemperert og klissete sjokolade er langt fra like godt. Vi går til og med så langt at ren sjokolade legger vi i fryseren. Selv er jeg av den meningen at sjokolade burde ha ligget i kjøleskap i butikken. For jo jeg har opplevd at sjokolade har smeltet i hyllenen på varme dager.
3 er nok! Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Hvit sjokolade er best kald, men ikke vanlig sjokolade.
#Ariadne# Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Sjokoladen er definitivt best kjøleskspskald :-)
It's all about me Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Enig med deg! Mannen legger alltid sjokolade i kjøleskapet, og jeg henter den ut igjen! Jeg synes den har best aroma når den er romtemperert. Dessuten er den behageligere i munnen. Mannen synes romtemperert sjokolade er kvalmende og nyter iskald sjokolade. Da hadde jeg blitt seriøst irritert om sjokoladen ble tatt ut av kjøleskapet igjen. Varm sjokoladen blir ikke kald på bordet, men kald sjokolade bli i løpet av kort tid på bordet varm og slik du liker den.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #10 Skrevet 9. mai 2012 Så dette har tydeligvis med smak og behag å gjøre. Artig å høre hva andre synes. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #11 Skrevet 9. mai 2012 Enig med deg! Mannen legger alltid sjokolade i kjøleskapet, og jeg henter den ut igjen! Jeg synes den har best aroma når den er romtemperert. Dessuten er den behageligere i munnen. Mannen synes romtemperert sjokolade er kvalmende og nyter iskald sjokolade. Da hadde jeg blitt seriøst irritert om sjokoladen ble tatt ut av kjøleskapet igjen. Varm sjokoladen blir ikke kald på bordet, men kald sjokolade bli i løpet av kort tid på bordet varm og slik du liker den. Men, i all verden! Jeg tar ut det JEG skal spise, og lar resten ligge til han da din luring.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 For nå fikk jeg jo IKKE lyst på sjokolade:-) synes det er godt uansett varm eller kald.... Sikkert like greit vi ikke har det i hus nå:-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. mai 2012 #13 Skrevet 9. mai 2012 sjokoladen skal helst være så varm at den nesten smelter Mmmmmm!
Tigerpote Skrevet 9. mai 2012 #14 Skrevet 9. mai 2012 Jeg elsker begge deler, men den får ikke ligge hverken i romtemperatur eller kjøleskap særlig lenge hos meg .....og takk skal du ha, nå fikk jeg jo sååå lyst på sjokolade og kan ikke gå ut fordi Vesla har lagt seg!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #15 Skrevet 9. mai 2012 Jeg elsker begge deler, men den får ikke ligge hverken i romtemperatur eller kjøleskap særlig lenge hos meg .....og takk skal du ha, nå fikk jeg jo sååå lyst på sjokolade og kan ikke gå ut fordi Vesla har lagt seg! Bare kom på noe moren min fortalte meg her en dag. Da hun var gravid for over 30 år siden og fikk uimotståelig lyst på kokosboller, men hadde en toåring liggende og sove... Da ringte hun bare etter en taxi, og ga instruksjoner om å kjøpe kokosboller og komme til henne med det... he he he.. Ikke sikkert det hadde gått i dag, men du kan jo prøve hvis du tør ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2012 #16 Skrevet 9. mai 2012 Beste som fins er frossen stratos... Eller caramello
Eeniemeenie Skrevet 9. mai 2012 #17 Skrevet 9. mai 2012 Måtte nå spise knekkebrød med nugatti, fikk lyst på sjokolade! Men definitivt kjøleskapskald sjokolade..!! Folk skjønner ikkeno' når jeg tar ut sjokolade av kjøleskapet, men elsker det Og gjerne fryst sjokolade og mmm
Tigerpote Skrevet 9. mai 2012 #18 Skrevet 9. mai 2012 Jeg elsker begge deler, men den får ikke ligge hverken i romtemperatur eller kjøleskap særlig lenge hos meg .....og takk skal du ha, nå fikk jeg jo sååå lyst på sjokolade og kan ikke gå ut fordi Vesla har lagt seg! Bare kom på noe moren min fortalte meg her en dag. Da hun var gravid for over 30 år siden og fikk uimotståelig lyst på kokosboller, men hadde en toåring liggende og sove... Da ringte hun bare etter en taxi, og ga instruksjoner om å kjøpe kokosboller og komme til henne med det... he he he.. Ikke sikkert det hadde gått i dag, men du kan jo prøve hvis du tør ;-) Hahahahahaaaaaaaa Jo, jeg hadde kanskje turt det, men det blir en veldig dyr sjokolade da! Hehe... Så må vel styre meg. Har noen blåbær liggende, godt det også
elskerlivet Skrevet 9. mai 2012 #19 Skrevet 9. mai 2012 Iiiskald kvikklunsj-sjokolade..mmmmmm, det er snadder det..romtemp..pjuuuuk: ) men det er meg da..
Mamma4livet Skrevet 9. mai 2012 #20 Skrevet 9. mai 2012 Jeg hadde en venninne som alltid smeltet melkesjokoladen, i aluminiumsfolien, rett på stekeplata. Spiste deretter sjokoladen med skje. Så folk har mange rare preferanser for hvordan de vil ha sjokoladen konsumert. Selv sier jeg ja takk til alle sjokolader, kald, romtemperert eller i f.eks sjokoladefondant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå