Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kun 6 uker igjen til nr.2 kommer, så snart på tide å kjøpe inn noen nye flasker. :)

Forrige gang endte vi opp med å bruke Dr. Browns.

Noen andre som har prøvd litt forskjellige modeller og har noen de vil anbefale? Dr. Browns funket i grunnen bra, bare litt mange smådeler

som skal vaskes. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143935412-flaskeanbefalinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet med Dr. Brown flasker (og pumpe), men ingen av mine har villet ha den. Like greit, for er noe styr med alle smådelene.

Mam er den de har godtatt her.

Har et par Avent flasker kjøpt på salg også, men da med Mam flaskesmokk på.(liker forøvrig Avent dårligere etter at de begynte med den ekstra ringen)

Annonse

Har en gutt og han foretrekker Nuk sin. Men drikker fra advent og medela sin. Er ening med at advent sine med den ekstra ringen er tungvindt. Grunnen til at jeg syns det er at jeg ALLTID glemmer den ringen og dermed rister melk utover på kjøkkenet. For de andre flaskene har ikke en slik ring. Også ser jeg at gutten min ikke liker de like godt. Men så er de lette å vaske for de er så stor åpning på.

Men tror det går mye på hva babyen liker og hva den er blir introdusert for. Ser at på kk brukte de advent sine. Det var også de som ble brukt hos ammehjelpen. Selv om de har medala sine flasker.

Men velger du medela kjøp de på nett, eller følg med når apotekene har tilbud på de. Samme gjelder advent.Blir en god del penger å spare, og da kan du ha flere flasker slik at du slipper og vaske+ sterilisere hele tiden:)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...