Gå til innhold

Noken som kan komme me innslag :)

Anbefalte innlegg

Eg føler at eg ikkje er heilt i form... er trøtt, sur og blir fort irretabel og til tider ganske deprimert.. varierer fra dag til dag... er vikar i en jobb der eg løfter mykje og er i aktivitet dagen lang fra start til slutt.. eg begynte der i februar og sjefen va fullt klar over at eg va gravid da eg begynte. eg skal no fra 1 juni ta over de meste av jobben til ei som går ut i svangerskaps perm..( ho har vert 50 sjukmeldt noken mnda no men har ingen plager med noke av de eg nevne) men de som er problemet føler eg er at eg har vondt i ryggen, smerter i skambeinet og får ofte kynnera på jobb!! er no straks 20 uker på veg :) og eg veit de blir endel jobbing i heile sommer, dei dagane eg har vert på jobb er eg ganske utslitt.. kunna faktisk lagt meg og sovet til dagen etter noke eg ogso gjer av og til om ikkje so legg eg meg alltid før 9 kveldane.. føler at eg ikkje klarer og ta meg av dei andre barna og blir fort sint og irretabel... skal til legen på tirsdag og veit ikkje om eg tørr fortelle han alt dette i frykt for og bli sjukmeldt :( de blir so teit me tanke på at de er eg som likksom skal ta over for ho andre som er gravid... off... noken som har noken forslag til ka eg ska gjere?? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143935400-noken-som-kan-komme-me-innslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vær ærlig med legen og snakk sammen om hva som blir best for deg og barnet i magen? Kanskje tilrettelegging kan hjelpe, eller at en liten gradert sykemelding ei tid kan hjelpe deg å komme mer til hektene? Det er i så all egen sin vurdering om det beste er en sykemelding, og det vil nok arbeidsgiver forstå? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...