Gå til innhold

gleder meg til å fylle stelle kommoden :) men

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulike meninger om bleier. Er du om deg og får tak i gratispakkene får du prøver på både pampers og libero og kan finne ut hva som er best. Her har vi liberobaby, tremenningen hennes er pampersbaby. De legger ikke ned alle butikker mens du er på føden, så benytt sjansen til å unngå bomkjøp ..

tror det har mye opp til barnet ditt. her var det libero de første mnd. så har det blitt pampers i senere tid. mye med at liberoen er så stiv forholdt til pampersen. og liberoen var bedre på bløtebesj bleier. dette er gutt da. mens hos en jentebaby jeg kjenner er libero best vært hele tiden til nå, hun er 1 år..

Annonse

Her sverges det til Pampers. Syntes Libero sine er stive og tykke til de aller minste.

Men når de er blitt større og skal ha up & go så er Libero best. Der er Pampers stive.

Men generelt sett så går det i Pampers til våre barn..

Jeg har gjort samme erfaringen som gjøkeredet. Pampers den første tiden og etter hvert up&go :) Tenkte denne gangen også å prøve Coop sine bleier. Så nylig på "TV2 hjelper deg" der de testet bleier. De mener at noen av billig bleiene er minst like gode som Pampers og Libero. Tror det var Coop sine som var testvinner, men husker ikke helt sikkert.... Det er i hvert fall verdt å prøve! :)

Mye kjemikalier og dritt i pampers sine. Libero er svanemerket og testet av astma og allergiforbundet, men gjett hva?! Det er faktisk rema 1000 bleien med giraffer på også:D Helt gull! 14 kr pakka og helt greie bleier (sier helt greie fordi vi stort sett har brukt tøybleier siden gutten vår fungerer best med det)...

Annonse

brukte libero til nr 1.. bynnte mest med desse pga di ikkje innholder alt som di putter i pampers sine..

har kun brukt libero her..

ser det er mangen som nevner billig bleier over.. kansje prøve desse ut denne gangen? har flere ganger lest mye bra om desse..

men pampers blir det nokk aldri i dette huset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...