Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dytter denne opp også er det en ting jeg lurer veldig på... fikk brev i går om at 3. juli skal jeg igjen på kvinneklinikken på sykehuset for en skjikkelig sjekk... kan jeg i det hele tatt bli gravid? på den naturlige måten? jeg fikk jo førstemann "uhell i hell" ;) hehe men han har ett syndrom og jeg fikk kremt virus i underlivet så jeg ikke vet hvor lenge jeg har hatt... har det ikke lengre nå da. får dere noe opp rundt dette? jeg får ikke noe på meg selv prøvd kort og pendel men ang meg selv så er det ikke lett :/ hjelp jenter jeg ser tilbake

kortenee viser at du er på vei mot rett mål. Er du virkelig klar for den store lykken?

ser ut som du kan ha litt problemer med å balansere den fysiske og den åndelige verdenen

Dine håp, frykt, drømmer og ønsker - her kommer keiserinnen opp... så det er tydelig at spørsmålet som opptar deg mest er om du kommer til å bli gravid igjen...Og få et barn til.

Du forventer deg en rask og enkel løsning på problemet, dog det ikke alltid skjer...

Det du ikke forventer deg er at du i stedet for svr heller kan finne en indre ro.

nær fremtid viser en belønnig for strevet, men du holder det tilbake pga tvil og redsel. For å komme dit du vil blir du rådet til å meditere.

ser at ditt hjerte vil bli knust, og du blir rammet av sorg. affimrer høyt : hvert problem har en løsning...

Kortene viser også at du vil finne denne løsningen, og det blir til det beste for alle parter. Du vil få ro i sjela di..

Jeg synes også jeg kan skimte en graviditet om 6 mnd- 12 mnd... :P

ser du tilbake på meg?? lir jeg snart gravid?? når? er det noe jeg kan gjøre for å bli gravid fortere? blir det naturlig eller med IVF?

født 03.11.83

kortenee viser at du er på vei mot rett mål. Er du virkelig klar for den store lykken?

ser ut som du kan ha litt problemer med å balansere den fysiske og den åndelige verdenen

Dine håp, frykt, drømmer og ønsker - her kommer keiserinnen opp... så det er tydelig at spørsmålet som opptar deg mest er om du kommer til å bli gravid igjen...Og få et barn til.

Du forventer deg en rask og enkel løsning på problemet, dog det ikke alltid skjer...

Det du ikke forventer deg er at du i stedet for svr heller kan finne en indre ro.

nær fremtid viser en belønnig for strevet, men du holder det tilbake pga tvil og redsel. For å komme dit du vil blir du rådet til å meditere.

ser at ditt hjerte vil bli knust, og du blir rammet av sorg. affimrer høyt : hvert problem har en løsning...

Kortene viser også at du vil finne denne løsningen, og det blir til det beste for alle parter. Du vil få ro i sjela di..

Jeg synes også jeg kan skimte en graviditet om 6 mnd- 12 mnd... :P

ser du tilbake på meg?? lir jeg snart gravid?? når? er det noe jeg kan gjøre for å bli gravid fortere? blir det naturlig eller med IVF?

født 03.11.83

hei der var jeg igjen :D jeg får opp at du har prøvd veldig mye på forskjellig for at du skal bli gravid fortere, bidronninggele vil hjelpe deg ikke etter første pakke men nr 2. du vil bli mer fruktbar og får slappe mye mer av i kroppen og da vil spiren sitte ;) du vil bli gravid naturlig og spiren vil sitte i oktober :D det er det jeg får opp på deg ;) meeeen.... som du sa til meg at jeg var redd det stemmer men når jeg ser på deg blir jeg uggen i magen og er veldig mye kvalm. føler du deg mye slapp? det får jeg opp på deg. lite overskudd til det lille extra. men får opp mye mot og vilje men det er helsen som holder deg tilbake. du vil uansett merke at du blir bedre når sommeren banker på døren din ;) du vil få mer energi og mye mer lyst. :D lykke til kjære deg :D og tusen takk igjen for at du så på meg :D

jeg er sliten etter hormonbehandlinger og prøverørsrunder... så sikkert det du kjenner... kvalm er jeg aldri...

bidronninggele har jeg prøvd i lange perioder flere ganger så tror ikke helt på det di sier om den...

Takk for at du så på meg :D

Annonse

jeg er sliten etter hormonbehandlinger og prøverørsrunder... så sikkert det du kjenner... kvalm er jeg aldri...

bidronninggele har jeg prøvd i lange perioder flere ganger så tror ikke helt på det di sier om den...

Takk for at du så på meg :D

har trua på det jeg da;) på deg altså ;) håper hvertfall noe av det jeg sa traff deg ;)

er det bekymringer da ? hehe vil bare forstå hvorfor jeg blir sonn uggen :P

aner ikke hva kvalmen forteller deg jeg... jeg blir ofte litt kvalm når jeg ser på noen som akkurat er blitt gravide...men det kan jo hende kvalmen forteller deg noe annet.. det er det nok bare du som vet...

Kanskje du brygger på omgangssyken :P haha :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...