Gå til innhold

Dere som har fortalt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror ikke jeg kommer til å skrive noe på Facebook før jeg kan legge ut et bilde av meg gravidemage..jeg er 14+5,så det er bok en stund til og innen da har vel de fleste fått det med seg via jungeltelegrafen,men syns det er helt greit. Jeg har en vennine som la ut bilde at en bolle i en ovn,det var jo litt originalt! ;-)

Den bollen i ovnen har vært så vanlig her hehe. Men synes den er veldig stilig da ;) Her har jeg vært på UL i uke 13 så vet jo at alt er bra osv ellers hadde det ikke vært fb-materiale i det hele tatt før ordinær UL ;) Får se hva vi kan finne på å skrive :) Stas er det jo uansett.

Annonse

Annonse

Jeg lurte på å skrive noe slikt dersom jeg blir sykemeldt igjen "Leieboren krever sitt, og utleietilsynet har bedt utleier lytte til leieboers behov og etterkomme dem. Så nå må utleier legge inn årene på jobb - for leieboeren var ikke helt villig til å være med på jobb."

Ganske kryptisk - så får vi se hvor lenge det går før noen knekker nøtta og forstår hva jeg mener :-p Men har ikke skrevet noe på fb enda, håper å klare vente til vi har vært på ordinær ul i uke 20 - er nå 15 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...