magedans Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Jeg er tredjegangs med 17 dager igjen til termin, større enn noensinne og særdeles klar for å føde. Førstemann kom dagen før, andremann fem dager over termin, så jeg forsøker jo å være tålmodig og innstilt på å vente et par uker til - men jordmora mi denne gangen er så positiv til fremskyndende metoder, stripping og modningsakkupunktut. Jeg tok akk begge to første svangerskap, med god erfaring ift åpningstid og etterrier (men ingen tidlig fødsel da). Nå skal jeg til jm i morra og funderer på om jeg skal orke den strippinga. Er ikke det veldig ubehagelig da? Og hvis det ikke er modent/klart så kan det jo ikke bli noen fødsel....ut kommer baby uansett Er det noen som har noen erfaringer på evt fortgang i sakene?
Tira Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Sniker meg inn fra 2.tri... Da jeg var særdeles fødeklar med nr. 1 ble jeg strippet. Syns igrunn ikke det var så veldig vondt, men jm som gjorde det på meg forventet at jeg skulle skrike og bære meg ettersom hun (etter eget sigende) var hardhent. Jeg vil tro at om du er slik at du syns celleprøver og vanlige GUer er smertefulle kan det kanskje være greit å forberede seg på at det er vondt? Vet ikke helt egentlig ettersom jeg selv syns det var helt greit. Effekten det hadde på meg var at vannet gikk dagen etter og at riene satte igang som en følge av det selv om kroppen min ikke var klar ennå. Det endte med stagnasjon i fødsel og hastesnitt. Det kunne jo ha skjedd uansett selvfølgelig og joda, fortgang ble det ihvertfall:)
magedans Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar...kommer nok til å gå for røskinga, utålmodig som jeg er, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå