Hilde35 Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Lurer på om det skjer noe...hmm. skikkelig vondt i magen...som mageknip og skikkelig stramming i korsryggen. Ringe føden om det ikke gir seg...
-spent- Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Det kan være det er noe som skjer. Hvis det tar seg opp, ring føden for en sjekk Selv har jeg hatt det sånn siden natt til søndag, men det stopper opp hver dag :/ Slitsomt..
Hilde35 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2012 Spent: Så kjedelig at det stopper opp da. Hvor langt er du p vei?:-) Snart oss tre: er 38 uker p vei. Virker som det gir seg nå, sukk...hadde et lite håp liksom,hehe
-spent- Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Det er irriterende :/ Jeg er 40+4 uker..termin var i går, så håper det skjer noe snart
Hilde35 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. mai 2012 Håper det skjer noe hos deg snart. :-) jeg kan vente litt til jeg,hehe...siden jeg ikke har alt klart ennå...
Hilde35 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2012 Håper det skjer noe hos deg snart. :-) jeg kan vente litt til jeg,hehe...siden jeg ikke har alt klart ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå