Gå til innhold

Andre her som ikke har og har aldri hatt sex i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke gått her..

Hvordan får andre det til?

Mannen må vel løfte dere opp da?

For om ikke er jo dere like høye eller høyere enn mannen?

Eller er han såpass "lang"?

skjønner det ikke..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg verken har eller har hatt sex i dusjen, men det ligger mer på det at jeg tar plass, og er ikke av de letteste å løfte på :-p Kommer jeg meg ned til den kropps størelsen jeg ønsker nå derimot, så blir nok dette testet ut.

Skrevet

Han kan stå bak hvs du bøyer deg litt frem? Funker her. Jeg er ikke liten av størrelse, men vi er nesten samme høyde så det hjelper jo. Han må bare bøye knærne litt :) Men hvis vi gjør det i dusjen er det som oftest starten, så fortsetter vi et annet sted for det blir litt begrenset med muligheter der inne :)

Skrevet

Sex i dusjen er oppskrytt. Joda, vi får da pula på et vis, men det er litt sånn: jukk, jukk, vann i øyet, jukk, hark, spytt, jukk, jukk, glatte fliser, osv

Det er lite av den dampende, hete, "dugg på vinduene"-Hollywoodsexen, der hun bare er kledelig blussende i kinnene og vannet renner vakkert nedover fjeset hennes ( og overhode ikke inn i hverken øyne eller munn), og han er så lidenskapelig at han blåser i om han får krampe av å holde stand på glatte fliser, for vårt vedkommende ihvertfall. Mulig at vi gjør det galt...

Skrevet

Oppskrytt ja:-P

Gjest Miryks
Skrevet

Vi pleier å begynne i dusjen. Oralsex, litt penetrering (Han er 185, jeg er 154...), så han bøyer i knærne, jeg står på tærne ;)

Avslutter vanligvis i sengen eller inne på badet, utenfor dusjen.

Skrevet

Hehe.. Bare og prøve seg fram det.. Han er 186 og jeg er 170 og det funker fint det. Løft den ene foten høyt, opp til hoften og så, legg den over armen hans om han støttet seg til veggen (ikke skulder) og kjør på :) Blir litt sånn kloms før en får det skikkelig til men verdt forsøke. Eller som hun andre over sier, bakfra. Du snur deg bøyer deg litt fram og han bak :) Og enjoy!

Skrevet

Sex i dusjen er oppskrytt. Joda, vi får da pula på et vis, men det er litt sånn: jukk, jukk, vann i øyet, jukk, hark, spytt, jukk, jukk, glatte fliser, osv

Det er lite av den dampende, hete, "dugg på vinduene"-Hollywoodsexen, der hun bare er kledelig blussende i kinnene og vannet renner vakkert nedover fjeset hennes ( og overhode ikke inn i hverken øyne eller munn), og han er så lidenskapelig at han blåser i om han får krampe av å holde stand på glatte fliser, for vårt vedkommende ihvertfall. Mulig at vi gjør det galt...

Hahaha, ler så jeg tisser på meg! :D

Kjente meg iiiiiikke igjen i det hele tatt, nei! ;)

Skrevet

He, he, dusjen er temmelig oppskrytt, ja. Mannen er veldig gira på det, men alt av smurning skylles jo vekk umiddelbart, så jeg syns ikke det er så veldig behagelig. Og mye vann i øyne, nese og munn, ja... Men greit av og til som oppvarming.

Rent praktisk går det i at jeg står litt på knærne, og han bøyer seg litt. Eller bakfra.

Skrevet

Problemstilling;

Vi veier en del begge to, bakfra går kun i senga da jeg er på alle fire med rumpa høøøøyt opp.. Kanskje den med beinet opp.. :P

Jeg er 1,69 og han 1,91..

Vil bare prøve, tvilte litt på at det var så hett som man forestiller seg :P

HI

Skrevet

Jeg har prøvd, og det er oppskrytt ja. Trangt og klomsete, ikke noe jeg gidder flere ganger.

Akkurat som Himmel og hav skriver.

Skrevet

He, he, dusjen er temmelig oppskrytt, ja. Mannen er veldig gira på det, men alt av smurning skylles jo vekk umiddelbart, så jeg syns ikke det er så veldig behagelig. Og mye vann i øyne, nese og munn, ja... Men greit av og til som oppvarming.

Rent praktisk går det i at jeg står litt på knærne, og han bøyer seg litt. Eller bakfra.

Hjelp - på tærne, mente jeg:-)

Skrevet

Jeg liker det, jeg! Han står bak meg, og jeg bøyer meg så langt frem at jeg står med henda i gulvet. Deilig! Ja, det blir mye vann og kramper, men samtidig intenst på den måten jeg liker ;)

Skrevet

Jeg foreslår vel heller forspill i dusjen, vaske hverandre på strategiske steder, klinings, massering, oralsex etc. Så kan man heller fortsette med det andre utenfor dusjen! ;)

Skrevet

Liker det jeg :-) er deilig med det varme vannet osv, pluss at man slipper griseriet etterpå:-D jeg er 167cm og han er 186cm, og vi pleier å gjøre det bakfra. :-)

Skrevet

Blir alltid pulings i dusjen om vi dusjer sammen, men, det ender opp i sengen til slutt uansett, mannen elsker å ha sex i dusjen, men, som andre skriver, smøriningen forsvinner, så er det jo så jævli mye vann, og skrur man av vannet så blir det kaldt, og kald sex er dårlig sex.

Men sexen er liksom bedre når man kommer fra dusjen, for da er begge veldig rene og lukter goooodt :)

Akk og ve, nå kjenner jeg det er lenge siden mannen har vært hjemme på fri ja ;-p

Skrevet

Dusjen vår er litt liten da, men det går. Jeg digger det, men samboeren synes dusjen er så liten at det blir helst på hotell ol. med større dusj hehe :D

Noen ganger står vi mot hverandre og han løfter benet mitt og noen ganger står han bak meg mens jeg står litt ut med rompa og på tærne med den ene foten.

Eller så tar han meg bare mot kommoden på badet :P

Synes det er greit å variere litt, ikke bare ha sex i senga alltid.

Skrevet

Nei vi har for det meste sex på sofaen, på kjøkkenbenken og gulvet fordi på rommet sover ho lille, og det er ikke kjekt å ha sex på samme rom som ho..

Tror vi får bestille større dusj først . sånn man kan sitte på .

Skrevet

Nei vi har for det meste sex på sofaen, på kjøkkenbenken og gulvet fordi på rommet sover ho lille, og det er ikke kjekt å ha sex på samme rom som ho..

Tror vi får bestille større dusj først . sånn man kan sitte på .

HI

Skrevet

Savner sex i dusjen, jeg... Etter at vi flytta og fått en mindre dusj så går det rett og slett ikke.. Spess ikke med voksende mage.. Men før var bakfra en favoritt i dusjen. Vi er like høye, og det fungerer strålende :)

Skrevet

Sex i dusjen er vel som med alt annet, veldig individuelt...

Jeg liker det en gang i blant når vi skal ha en kjappis, da blir det bakfra for vår del siden jeg er litt lavere.

Skrevet

Ja vi har det, men det er bare oppvarmingen. Jeg vil avslutte i senga, for nytelsen er ikke "kjempe" i dusjen. Jeg er 1.66 og han 1.90. Så han bøyer knærne litt og jeg står på tå + at jeg må bøye meg helt fram slik at hode liksom er i gulvet og rumpa i været ;)

Jeg personlig liker bedre og bare ta på og smake på hverandre og gnikke kroppene våre inntil hverandre når de er glatte av såpe, og ta det fulle steget i senga. Men han klarer jo ikke vente :P

Skrevet

Har hatt sex i dusjen med samboer mange ganger og liker det. Er oppskrytt ja. Og vanskelig å få det til og vannet ødelegger litt med tanke på å gli rett inn. Dusjen er ikke en favoritt. Men vi tenner av og til stearinlys, og da å stå inne i dusjen med varmt vann, mørkt og koselig, det syntes jeg er deilig.

Funker fint å ha sex bakfra. Skrever litt med bena, så kan han komme inn bakfra om han bøyer knærne litt. Funker helt fint.

Noe annet bra med sex i dusjen er at du dusjer jo av deg så man kan utføre oralsex også dusjer man av seg når man er ferdig med å ha sex. To fluer i en smekk. Sex og dusj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...