Gå til innhold

Ingen " symptomer " i dag :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg føler meg heller ikke spesielt gravid, er 8+3.

har ikke vært noe kvalm, det eneste har vært litt ømme pupper og utrolig trøtthet, men bortsett fra det, ingenting som skulle tilsi at jeg var gravid. og siden igår, har jeg heller ikke hatt noe spesielt ømme pupper, er litt bekymret, men har også lest at det er helt normalt at symptomer kommer og går. også må vi jo huske at ingen graviditeter er like, noen har masse symptomer, mens andre nesten ikke har noen.

er 9+4 og er ikke kvalm lenger idag, men det kommer og går. i helgen var jeg kjempe kvalm, men kunne spise. nå er jeg ikke kvalm men kan ikke spise normalt. Ikke bekymre deg så mye. det er normalt. slapp av og kos deg med at du ikke er kvalm og forhåpentligvis har du litt bedre energi i tillegg og kan bevege kroppen litt. :P:) ENJOY

joda er jo " glad " for at jeg i dag føler meg mer opplagt på lenge, ikke har jeg dratt dyna over huet etter jeg var i bhg med minste, og ikke har jeg gjespet og vært kjempe trøtt.. Kvalmen som kommer av første glasset med drikke,har ikke kommet i dag og heller ikke den kvalmen når jeg ikke har fått i meg mat..

Men klart man blir bekymret.. dette er min 5 !! og jeg kan ikke huske at jeg var så " opplagt " med de 4 andre i 1trimester :)

Men som alle sier : ingen svangerskap er like :)

Skal på min første kontroll den 16 mai, så da får vel vi sikkert testa om vi hører hjertelyden ?

Var på tidlig UL i uke 7+3 og der var no en liten spire med full hjerteaktivitet da.

Men er så stressa om dagen at jeg snart blir galen ! : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...