Gå til innhold

Uke 19 har Vitus fått inn pakkene nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fått hentet??

Ble lovet at de kom i uke 19 så nå tenkte jeg å ta turen igjen ;)

Forhåpentligvis ikke tomhendt denne gangen...sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat vært innom her hvor jeg bor.(Østfold) de hadde ikke fått noe med varene i dag, så da bør det komme på fredag. Hadde også fått beskjed om uke 20 sa en annen ansatt der til meg forrige uke. Irriterende....

Skrevet

sjekka i går, men ikke noe pakke.....

Skrevet

Er jo håpløst. Når det er så stor pågang så bør de jo kunne "produsere" litt flere pakker. Er jo ikke akkurat sånn at de ikke har varene i butikken da.

Skrevet

Mitt Vitusapotek sa også at de fikk inn i uke 19. Hun tok hentelappen min og noterte tlfnr mitt, og sa de skulle sende ei mld når den kom inn. Da slipper jeg å springe frem og tilbake for ingenting :) men hun sa også at det var lang kø forran meg, og at ei hadde ventet siden februar!! De kunne jo laget flere pakker når det er slik i hele Norge skulle man tro..

Skrevet

Her gikk jeg på et skikkelig avsidesliggende apotek og der hadde de et par pakker inne, for på de apotekene som ligger inne i sentrum har de vært tomme i hele år. Så jeg har fått hentet og det var virkelig en veldig fin pakke! så det er bare å glede dere å fortsette å mase:)

Skrevet

Skal høre i morgen jeg da, men har ikke så stor tro på at de er kommet enda...rart d bare er Vitus apotek som strever sånn med pakkene?

Skrevet

Jeg var på ditt apotek og hentet babybaby pakken for noen dager siden! :)

Skrevet

Var på Vitus i Oslo i dag etter at de hadde lovet å få inn denne uken...men i dag hadde de fått ny beskjed,og pakkene skulle nå komme i uke 22. Tror jeg gir opp hele pakken.

Skrevet

Jeg ga opp Vitus Apotek etter mange forsøk og prøvde å hente ut på Ditt Apotek i stedet. Babybaby-pakken kan hentes ut hos begge kjedene. Treff på første forsøk - og til og med i Oslo Sentrum! Ville prøvd Ditt Apotek i stedet mao. :)

Skrevet

I følge Vitus på Facebook så kommer de om 2-3 uker. Men det har de jo sagt siden januar.

Skrevet

Hørte idag, men neiiida ikke kommet enda heller...da blir det sikkert ingen pakke å få før fødselen, for jeg må kjøre 7 mil for å hente en....

Skrevet

Jeg venter og venter, men ingenting skjer... ;/

Skrevet

Jeg hentet BabyBaby pakke hos Vitus igår, så her i Vestfold hadde de hvertfall fått de inn igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...