Leer Skrevet 9. mai 2012 #1 Skrevet 9. mai 2012 Har noen erfaring med å bo på hotell ei uke i syden med baby? Jeg tenker spesielt på hvordan gjør dere det med mat? Middagsglass og grøt? Pleier det å være vannkoker der?
Gjest peacock Skrevet 9. mai 2012 #2 Skrevet 9. mai 2012 Send en mail til hotellet og spør. Noen steder står det på hjemmesiden, men ville sjekket likevel :-) Det kan også hende at du kan få låne seng og liknende. Når jeg skulle planlegge sommerferien vår var jeg i kontakt med ganske mange hoteller, og det er ikke alle som vil ha så små barn på besøk. Finn helst noe der det er tilrettelagt - barnestoler ved frokostbordet, barneseng på rommet osv. Da tror jeg du får det betydelig enklere!
Zana123 Skrevet 9. mai 2012 #3 Skrevet 9. mai 2012 Vi kom nettopp hjem fra Kypros. Der fikk vi låne barnesent og barnestol til å ha på rommet. Gjør som hun over foreslo, skriv mail og hør. Vi hadde med middagsglass, men det viste seg at de solgte det på alle supermarkedene rundt der vi bodde så på neste tur tar vi ikke med det! Men grøt hadde de ikke noe sted, så det skal vi ta med selv!
Litle Peanut Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 VI fikk også låne barneseng og barnestol. De fleste hoteller har vannkoker, men du kan jo ringe og høre. Sist vi var i syden med babyen var det kjøkken på rommet, så jeg kjøpte inn grønnsaker og kokte til han.Grøt hadde vi med hjemmefra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå