Gå til innhold

Dager igjen, onsdag 9.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

27 dager igjen her. Det går nedover, på tross av at jeg for første gang i sv skapet synes det går sakte, og jeg er blitt en del utålmodig. Sikkert en fin blanding av at jeg nå ikke er i jobb og at sv skapsplagene begynner å tetne seg til.. Jaja uansett ikke noe lenge igjen nå :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39 til termin.. men var på sykhuset på kontroll i går..jm tror ikke jeg går så lenge.. satte meg opp på ny kontroll om 3 uker, men hun tror ikke jeg trenger den timen..

Skrevet

Termin idag og er i gang:-) håper det ikke drøyer for lenge:-)

Skrevet

58 dager igjen. håper det går fort men samtidig har jeg endel å gjøre klart før han kommer.

Skrevet

6 dager til termin. Trodde jeg var i gang i går kveld, men så roet det seg i løpet av natten! Heldigvis :-) Kjenner meg fortsatt ikke helt klar jeg :-/

Skrevet

83.. Lenge, men synes det er like greit! Er i flott form, så dagene går FORT! :)

Skrevet

Null! Så da setter vi snart igang og teller overtidsdager... Heldig deg Iz som er igang, lykke til! :)

Skrevet

61 dager her.

Gjest Lilu87
Skrevet

25 dager her, og akkurat nå trenger jeg alle sammen til å forberede meg til fødsel :P

Skrevet

25 dager her :) Mener sterkt at jeg hadde to rier i går kveld, men ikke noe annen action heldigvis. Trenger en uke til på meg før det skjer noe! ;)

Skrevet

28 :)

Skrevet

14 dager :) 2 små uker...

Skrevet

30 dager igjen, kjenner at det begynner å gå tregt nå som kroppen fylles med vann og bekkenet blir vondere for hver dag som går. Da er det liksom vannskelig å få gjort ting som får tiden til å gå... men gleder oss som bare det til gullet kommer!! <3

Skrevet

9 dager til termin og denne halsbrannen tar snart livet av meg. Kjenner jeg begynner å bli klar nå, magen kunne i det minste sunket så det lettet litt....

Skrevet

30 dager igjen, men håper å bli satt i gang før...har vært innlagt til observasjon på føde/barsel siden i går, pga høyt blodtrykk. Har gått på medisin i to uker nå, men trykket ser ikke ut til å gå ned. Er spent på hva som kommer til å skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...