Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først må jeg si at jeg syns dere er kjempe tøffe, og dere er rett og slett et utrolig nydelig par :)

Jeg så intervjuet, og syns det var så dumt dere ikke fikk litt lengre tid, men den tiden dere hadde fikk ihvertfall fram mye.

Vi også hadde forsøk i slutten av januar. Men vi kom ikke så langt at vi fikk hentet ut egg pga eggene ikke ville utvikle seg nok.

Jeg har vært igjennom en rygg operasjon, og vi ville ha litt pause vi også, siden det var svært tungt når alt måtte avbrytes etter 2 månder på medisiner.

Så vi skal også ha nytt forsøk etter planen i september. Ringer du da inn etter mens i august eller hvordan gjør man det? Det er så lenge siden nå, og etter de sa det ble avbrutt gikk jeg inn i en "tåke".

Hvor gamle er dere og hva er deres problemer?

jeg har pco, men har eggløsning hver mnd, samboer lavt antall sædceller.

ønsker dere masse lykke til, blir spennende å følge den neste gang også, siden vi omtrent har lagt likt i løypa.

Uff kjedelig og trist det må ha vært. Jeg fikk ut 24 egg, 4 var fine men ikke til å fryse.. Så vi må helt på nytt igjen.. :/

Jeg/vi skal ha uttak uke 37.. Så jeg skal ringe inn menstruasjon i juni, oppstart med medisiner i August :)

Jeg har Pcso og defekte eggledere, så jeg fikk "alt"..

Men holder du til her på Riksen?

Annonse

Kjempeknall å se dere! Også så tøffe!! Vakkert par er dere også... :) Jeg synes jeg så det på deg at du hadde såå lyst å si mer, hihi :) men det var et kjempebra intervju! Tårene rant her også..... Thumps Up!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...