Smil123 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Bruker dere fell ivogna hele året eller bare når det er kaldt? Hvis ikke - sitter barnet rett i setet da eller bruker dere pledd o.l under? Nyskjerrig ;-)
Underveis --> Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Nå har jeg tatt ut lammeskinnet og det kommer nok ikke på igjen før til høsten. Ser noen har det hele tiden, men kan ikke skjønne annet enn at det er veldig varmt.
Gjest peacock Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 Nej, bruker en sommerpose, så han sitter på den :-) Når det blir for varmt til sommerpose skal jeg sy et lyst bomullstrekk til å ha i bunn og der man kan kneppe av og på et trekk til å ha over bena - tror ikke nylonstoff er veldig godt i varmen, kanskje til og med verre enn lammeskinn :-)
Smil123 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2012 Tenker det samme som dere.. Redd det blir for varmt. Lilleloppa er varmblodig av seg også! Har en sommerpose i fleece som jeg jo kan bruke men tenker at på det varmeste kanskje det kan være ok med et helseteppe å sitte på.. Eller er det kanskje like greit å sitte uten noe i mellom.. Jaja snakk om dilemma ha ha ;-)
Flaggermusa Skrevet 9. mai 2012 #5 Skrevet 9. mai 2012 Har vårpose som jeg kan ta av overdelen på. Så når det blir skikkelig varmt ute så blir han nok bare å sitte på det.
maryM Skrevet 9. mai 2012 #6 Skrevet 9. mai 2012 Har ikke hatt, eller kommer til å ha skinnfell. Når det er kaldt bruker vi pose og veldig varmt sitter de på helseteppe for å slippe å måtte ha huden inntil setet. I mellomvarme og -kulde sitter de rett i vogna sålenge de har nok tøy. Kan av og til ha et fleece eller ullpledd over.
bitthen Skrevet 9. mai 2012 #7 Skrevet 9. mai 2012 Ja, sommer og vinter, korthåret lammeskinn er svalende i varmen, men ikke langhåret. Aldri opplevd at de har blitt svette og klamme. Det er jo dette som er så flott med ull, det er varmeregulerende.
Blabb00 Skrevet 9. mai 2012 #8 Skrevet 9. mai 2012 Jepp. Bruker korthåret om sommeren. Lunt og godt Aldri svett og klam i vogna.
Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 9. mai 2012 #9 Skrevet 9. mai 2012 Bruker det hele året. Har en varm gutt, men lammeullet fungerer bra. Jeg unngikk det kun på stranden når han ble smurt med fet solkrem, men i år går han nok på egne ben, så da får ullet ligge i vognen fast.
Smil123 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar dere.. Mange som gjør forskjellig ser jeg. Jeg er nok en av dem som ikke føler ull er helt temperaturregulerende, men kan jo ha med at jenta mi er ganske varmblodig.. Tester litt med og uten fremover tenker jeg :-)
Smil123 Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. mai 2012 Takk for svar dere.. Mange som gjør forskjellig ser jeg. Jeg er nok en av dem som ikke føler ull er helt temperaturregulerende, men kan jo ha med at jenta mi er ganske varmblodig.. Tester litt med og uten fremover tenker jeg :-)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 10. mai 2012 #12 Skrevet 10. mai 2012 Ikke ulle om sommeren her, har korthåret, men blir for varmt uansett for mini. Sitter uten noe under, vognen er da så myk og god atte! Sitter innimellom på teppe så det er lett å riste ut smulene
Galskapens overhode Skrevet 11. mai 2012 #13 Skrevet 11. mai 2012 ull er gull :-) vi bruker det året rundt. har flere som vi bytter på å bruke
Galskapens overhode Skrevet 11. mai 2012 #14 Skrevet 11. mai 2012 ull er gull :-) vi bruker det året rundt. har flere som vi bytter på å bruke
Puppen og lillemor Skrevet 11. mai 2012 #15 Skrevet 11. mai 2012 Sitter på lammeskinnet hele året.. Korthåret om sommeren, langhåret om vinteren. Blir ikke for varmt, men hjelper å holde snuppa tørr.. Blir fort klamt og svett uten noe..
*Smiley* Skrevet 13. mai 2012 #16 Skrevet 13. mai 2012 Mine svetter ihjel med lammeskinn om sommeren.Har varme barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå