Gå til innhold

kan vel ikke være gravid allerede?

Anbefalte innlegg

Hadde ma/bo i uke ni, hadde utskrapning 13 april.. De siste dagene har jeg vært noe utsabil, og kvalmen kommer kastet over meg.. Vet jo ikke nårjeg evt skal ha mens, og aner heller ikke om/når jeg har el... Skjønner fint lite egentlig... Når fårman evt mens igjen etter utskrapning?

Fortsetter under...

Det er absolutt fult mulig du er gravid igjen :)

Det er veldig inviduelt, men de fleste får tilbake mens 3-6 uker etter noe sånt, har jeg lest. Hos meg tok det fem uker. Men jeg testa etter to uker for å være sikker på at jeg var ferdig med de hormonene som var og fikk da neg gtest. Tar du en test og sjekker nå og den gir utslag er det ikke hlet sikkert om den viser ny graviditet eller rester, men om hcg stiger, da er det en ny på vei. Ta en test du! Er den negativ er det jo greit, er den positiv tar du en med uke-indikator og en til med uke-indikator neste uke en gang? :)

Håper på det beste for deg :)

Takk for svar :) tok test etter 16 dager, og den var neg. så HCG er ute av kroppen. Har testa litt med el tester, men ingen har gitt pos, men har ikke testa hver dag heller. Har vel brukt 7 el tester siden utskrapning.

så om da mine beregninger er rett, så kan jeg evt vente mens om en uke el no da....om det går ca 5 uker.....

blir forvirra av det her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...