Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser litt her og der at babyer sover "så og så mye" om dagen, og så og så mye om natta.

Jenta mi har frem til 6 mnd sovnet ca 21.30, og sovet til ca 06.30 (med amminger om natten), klar for dagen. Om dagen har hun sovet ca 2-3 timer tilsammen.

Da vi begynte å legge henne tidligere og hun sovnet kl 19.-20 tiden, så våkner hun i 4-5 tiden og vil ikke roe seg igjen hvis hun ikke får komme opp i sengen og får pupp...

Sover alle babyer 12 timer om natten, eller er det like vanlig med 9-10?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente på 8 mnd sover 10 timer om natta (11 hvis hun får komme over i vår seng og får pupp på morgenkvisten), og 2-3 timer om dagen. Lurer i grunn på det samme som deg jeg, er det et visst antall timer de "skal" sove i døgnet? :)

Skrevet

Har ei jente som er 8mnd i dag faktisk, og ho søv ca 10 timar om natta og ca to-tre timar om dagen. Ganske variabelt, men sånn ca...

Skrevet

11 på natt og 3 på dag. 7 timer

Skrevet

Nei, 7mnd skulle det stå

Skrevet

Ok, så da er det ikke så uvanlig at de våkner kl 05 om de legges kl 19...

Skrevet

Min gutt på 9 mnd legger seg mellom 18-19 og sover til mellom 06-07, en sjelden gang våkner han mellom 07-08.

Sover alt mellom 2-3 timer til sammen på dagtid. Noen ganger kortere, men det har vert viss han har vert plaget med tenner ol.

Skrevet

En gjennomsnittlig natt for baby 6-9mnd er 10-11t har jeg lest, fra 9-12mnd er den 11-12 timer. 6-9mnd gamle babyer sover i snitt 14-15t, også noe jeg har lest. Dette stemmer bra på min gutt, han legger seg mellom 18.30-19.00 og sover som regel til 06.00-07.00, som oftes blir natta 11,5t, og han sover 2,5-3t på dagtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...