Gjest <308+11<3 Skrevet 8. mai 2012 #1 Skrevet 8. mai 2012 Hei. jeg lurer på et par ting, når fikk dere mensen tilbake etter fødsel? og hvordan var den da? Snuppa mi er snart 9 måneder og jeg har fortsatt ikke fått den tilbake (ammer fortsatt). For tre dager siden begynte det å komme litt blod på papiret hver gang jeg var på toalettet (beklager detaljer) men det kommer bare når jeg tørker meg og det er ikke mye. kan det være mensen? føler meg veldi oppblåst og "rar" i magen. Kan ikke huske hvordan det var sist, men da ammet jeg heller ikke så lenge.
Løvemamman Skrevet 8. mai 2012 #2 Skrevet 8. mai 2012 Den kom tilbake akkurat på dagen 3mnd etter fødsel. Den dagen la jeg også ammingen (dvs pumpingen) på hylla. Begynte som en liten liten blødning som du beskriver. Men etterhvert endret det seg og gikk tilbake til normalen.
magpie Skrevet 8. mai 2012 #3 Skrevet 8. mai 2012 jeg fikk min tilbake ca 8 mnd etter fødselen. Hadde fullammet til 6 mnd og ammet fremdeles en hel del. Har hatt helt "vanlig" mens sia den kom tilbake. Bare veldig regelmessig, noe den aldri har vært før
PetitAnge Skrevet 9. mai 2012 #4 Skrevet 9. mai 2012 Fikk den da jenta fylte 11 mnd (nå nettopp m.a.o) Var ganske som før, men enda mer "beskjeden" og lite smerter - jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå